• דגמים
  • החברה
  • שירות
  • חדשות
  • ליסינג מימוני

זהות תאגידית

החל מההתחלה הצנועה שלה כיצרנית של חלקי אופניים בעבודת יד בפרבר של סיאול, קוריאה, הפכה קיה מוטורס לכוח המניע מאחורי תעשיית הרכב הקוריאנית במשך שישה העשורים האחרונים, והייתה יצרנית הרכב הראשונה בקוריאה ויצואנית הרכב הראשונה במדינה זו.
המילה "קיה" היא שילוב של האות הסינית "קי", שפירושה "לצמוח או לעלות מ-" ומ"א" המייצגת את אסיה. השילוב של השתיים נותן את השם קיה, שפירושו "לצמוח או לעלות מאסיה". קיה אכן צמחה היום להיות שחקנית גלובאלית משמעותית, ומתגאה במגוון מוצרים שנמכר באמצעות רשת של מפיצים וסוכנים הפרוסים על פני 172 מדינות ברחבי העולם. יותר מ-40,000 עובדים של קיה מקיפים את העולם ליצירת רשת אנושית רחבה השואפת למצוינות עבור הלקוחות המוערכים שלנו".  
סמל המותג – תפיסה
הזהות התאגידית (CI) מורכבת מהשם קיה בסמל אובאלי המציין את כדור הארץ מסמלים את הצמיחה הדינמית של קיה בשוק העולמי. הצורה האובאלית והצבע האדום הלוהט מבטאים את האופי התוסס שלנו ושינויי הגוונים מעבירים תדמית אלגנטית ויוקרתית. המילה קיה ממוקמת באמצע הסמל כדי לבטא תדמית אמינה וראויה לאמון, ולהציג את הגאווה של קיה בהפיכתה לאחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם.
 
צבע המותג
אדום קיה הוא הצבע הראשי המייצג את קיה מוטורס, ומייצר תדמית צבע אחידה באמצעות שימוש בו בפרטים שונים.
על מנת למצות את התכונות של סוגי המדיה השונים, או כדי לקבל אפקטים מיוחדים אחרים, ניתן להשתמש גם בצבע כסף או זהב. השימוש בצבע ייעשה תוך שימוש בקוד הצבעים עבור כל מדיה, בהתאם לסביבה המתאימה.
 
 
• צבע ראשי
 
 
 

• צבע משני
 

 

• צבע מיוחד
 
 
 
 
גופן המותג
 
הצורה הייחודית של האותיות הקוריאניות מיושמת על הגופן האנגלי, שפותח כדי להשיג אחידות בעת השימוש בשילוב עם אותיות קוריאניות.
לוגו - הנחיה בסיסית
החיסרון של השימוש בלוגו בלבד הוא בעייתי מכיוון שהסמליות שלו לכשעצמה אינה מספיקה כדי לייצג את קיה מוטורס מבחינה ויזואלית. לכן, בעת השימוש במדיה, יש עדיפות לשימוש בסמל המותג, וניתן להוסיף את הלוגו בנפרד כמרכיב ויזואלי משני.
אין להשתמש בו בשילוב עם סמל המותג.