המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

אפשרויות לרכישת רכב חדש: טרייד אין ומסלולי מימון ברכישת דגמי קיה

טלקאר מציעה לכם אפשרויות רבות ומגוונות לרכישת רכב חדש, שיסייעו לכם בקניית הקיה הבאה שלכם: טרייד אין, מימון בנקאי או מסלולי מימון מבית היבואן

אפשרויות לרכישת רכב חדש

מזל טוב! החלטתם לרכוש רכב חדש. התלבטתם בנוגע לדגמי קיה השונים, הגעתם לסניף קיה הקרוב לאזור מגוריכם, התרשמתם ובחרתם את הרכב הבא שלכם. כעת במעמד המרגש הזה, אתם עומדים בפני נציג המכירה, שמציג בפניכם את האפשרויות לרכישת הרכב החדש שלכם.

אפשרויות תשלום

מגוון אפשרויות עומדות בפניכם, נסקור אותן על ההיבטים השונים:

  1. מימון בנקאי

לחברת טלקאר הסכמים עם הבנקים הגדולים בישראל, ע"מ שלקוחות הרוכשים רכב חדש של קיה יהנו מתנאי המימון הטובים ביותר בשוק הרכב.

תכניות המימון המגוונות ללקוחות קיה מאפשרות להתקדם לרכב חדש ממגוון הדגמים הרחב של קיה.

נציגי השירות בכל אולמות התצוגה של קיה בישראל, יישמחו להפנות את הלקוח לכל אחד מהבנקים לאחר שגיבשו את תוכנית המימון המתאימה ביותר לצרכיו ויכולותיו של הלקוח, הכוללת בין היתר:

  • גובה המימון הבנקאי
  • פריסת תשלומים נוחה
  • אפשרות לדחיית חלק מההחזר לסוף תקופת המימון (הלוואת בלון) ועוד
  1. ליסינג מימוני

חברת טלקאר מספקת פיתרונות מימון מבית היבואן וללא צורך בהתנהלות מול הבנקים.

מסלולי הליסינג המימוני של קיה מאפשרים ללקוח להגיע לרכב חדש בתנאי תשלום נוחים המוצעים בכל אחד מאולמות התצוגה הרבים הפרוסים ברחבי ישראל, בקלות ובנוחות. תוכנית המימון האישית בנויה מתשלום מקדמה שגובהה מוגדר ע"י הלקוח, בחירת מספר התשלומים (במגבלות התכנית), קביעת גובה ההחזר החודשי הקבוע המתאים ביותר לצרכי הלקוח וסכום התשלום בסוף התקופה (אופציה).

היתרונות בעסקת ליסינג מימוני של קיה:

  • התקשרות ישירה מול היבואן הרשמי של קיה לישראל
  • התאמת המסלול המימוני לצרכים האישיים
  • החזר חודשי קבוע, ללא הצמדה למדד או לפריים
  1. טרייד אין

עסקת הטרייד אין באה במטרה להקל על המעוניינים למכור את רכבם הישן ורכישת רכב חדש.  עסקת הטרייד אין מאפשרת לך להעביר את האחריות על התהליך לנציגי חברת הטרייד ובכך לחסוך מעצמך את ההתנהלות המייגעת מול רוכשים פוטנציאליים, ההתמקחות על המחיר וכל שאר ההיבטים הנוגעים בתהליך המכירה.

באפשרותך להגיע עם רכבך לאחת מסוכנויות קיה ולבקש להחליפו ברכב קיה חדש. שווי רכבך ייבחן על ידי אנשי המקצוע ושוויו יקוזז מעלות הרכב החדש.

מלאו את הטופס המצורף ונשמח לעזור לכם להתקדם לקיה חדשה

 

whatsapp דילוג לתוכן