המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

אנרגיות טובות – הרכבים ההיברידיים של קיה כבר כאן!

יום אחד תתעוררו על צד ימין ותרגישו שבא לכם לעשות שינוי.
לא רק למענכם, לשם שינוי, אלא למען זו שבזכותה אתם חיים כאן: הסביבה. זה יתחיל בבקבוק הפלסטיק שיעשה שינוי כתובת – מהפח בבניין למתקן המחזורית. זה ימשיך בטקס פרידה מהנורה המסורתית ומעבר לנורות חיסכון. ופתאום, תמצאו את עצמכם מביעים עניין במכונית היברידית.

מדוע? כי הסביבה חשובה לכם ולא פחות חשוב – הכיס. הכול טוב ויפה (וחסכוני).

מה היא בעצם מכונית היברידית?

על קצה המזלג: למכונית היברידית יש שני מנועים. האחד הוא מנוע בנזין – כמו שכולכם ודאי מכירים.

השני, הוא מנוע חשמלי. שילובם של שני המנועים, מגביר את רמת הנצילות ומאפשר הפחתה משמעותית בעלויות האחזקה של המכונית. בעלי כלי רכב היברידי יעידו כי הפחיתו בין שלושים לארבעים אחוזים בצריכת הדלק – חיסכון של כמה אלפים נחמדים מידי שנה. הוסיפו לקופת החיסכון הזו את המיסוי הירוק – הנחה משמעותית במיסוי עבור מכוניות היברידיות והרי לכם מכונה שחוסכת לכם הרבה כסף ולא פחות חשוב – הרבה אנרגיה.

דגם של קיה נירו היברידי. קיה ישראל

המסיבה ההיברידית בכבישי ישראל בעיצומה. אתם באים?

הנהג הישראלי כבר הבין מזמן שמכונית היברידית היא הרבה מעבר לטרנד חולף. לראייה: בשנת 2017, למשל, הפכו המכוניות ההיברידיות ללהיט מכירות נאה בישראל. בשנה זו הצטרפו לכבישים אלפי מכוניות היברידיות. המסיבה ההיברידית בכבישי ישראל החלה יש להניח, לא רק בגלל הרצון לצמצם את פליטת האוויר המזהמת של כל רכב קונבנציונליים. למסיבה הזו הצטרף, כאמור לעיל, גם "המיסוי הירוק" – הטבת מס נאה במיוחד עבור הרוכשים כלי רכב היברידי: 30% מס בלבד, לעומת 84% ברכב "רגיל". הטבת המס הזו, יש לציין, מטיבה גם עם הצרכן וגם עם הסביבה ובשנת 2018 היא עדיין נמשכת. התוצאה: אלפי לקוחות אשר הגיעו לאולמות התצוגה והפכו בין לילה לנהגים הדואגים לסביבתם ולכיסם.

דגם של קיה נירו היברידי בצבע שחור. קיה ישראל

נעים מאד, נירו. ה- HUV ההיברידי של קיה

מי שזכה לבקר בתערוכת המכוניות הבינלאומית בז'נבה 2016 לא נשאר אדיש לנוכח קיה נירו, מכונית היברידית בלבוש קרוסאובר קומפקטי. אבל קיה נירו היא לא רק פנים יפות ומציעה שימושיות של קרוסאובר לצד צריכת דלק מינימלית והוצאות תפעול נמוכות במיוחד, כיאה לקרוסאובר היברידי מתקדם מסוגו. ואם נשאיר לרגע את הפנים היפות להתמזג עם הנוף, וניתן מבט לפנים הרכב, נופתע לגלות שבפינוקים, הוא דווקא לא חוסך בכלל. במבחן המציאות נדרשו רק 183.5 ליטר דלק בלבד לקיה נירו בכדי לחצות את ארה"ב מחוף לחוף ובכך לקבוע שיא גינס לרכבים היברידיים.

דגם של קיה נירו בצבע כחול. קיה ישראל

נעים מאד, גם מבפנים

תא הנוסעים של קיה נירו ידידותי למשתמש. לוח המכשירים עשיר ומשאיר רושם טוב מאד, איכות החומרים מרשימה אף היא ומקבלת את הנהג בחומרים איכותיים ונעימים למגע. קונסולה נאה מעצימה את הרושם הראשוני על הצד הטוב ביותר וכוללת שלל מערכות בקרה וסיוע.

צילום של מושבי הפנים של הקיה נירו

נעים מאד, חסכוני מאד

לקיה נירו מארז סוללות ליתיום-יון פולימר 1.56 קוט”ש – בעלת קיבולת אנרגיה גבוהה בשיעור של עד 50% ויעילות אנרגטית גבוהה ב-13% לעומת מארזי הסוללות של המתחרים בשוק. משקלו של מארז הסוללות עומד על 33 ק”ג בלבד, וכולל ממסר מתח גבוה ומתקדם, המאפשר לסוללה לבצע טעינה של אנרגיה חשמלית במהלך ההאטה. נעים

נעים מאד, בטוח מאד

קיה נירו מגיעה עם 7 כריות אוויר לבטיחות מרבית של יושבי הרכב וכן נקודות עיגון ISOFIX למושבי בטיחות לילדים. בנוסף, היא מציעה חבילת בטיחות מתקדמת הכוללות: AEB – מערכת בלימת חירום אוטונומית, SCC – מערכת בקרת שיוט חכמה שמתאימה באופן אוטומטי את המהירות לתנועה בכביש, LKAS – מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב (והרשימה עוד ארוכה…)

צילום של 7 כריות אוויר בקיה נירו. קיה ישראל

נעים מאד, מחיר אטרקטיבי מאד

קיה נירו – 142,500 ₪ בלבד!

אופטימיות היברידית חדשה באוויר, קיה אופטימה

שחקנית היברידית חדשה מצטרפת לסגמנט מכוניות המנהלים ונראה כי יש לה גנים של מנהיגה אמיתית. היא תוביל את העסק במהירות ובבטחה עם מנוע 2.0 ליטר בנזין ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 192 כ"ס ומשודכים לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. היא תדע לחסוך בהוצאות עם צריכת דלק משולבת של 22.7 ק"מ לליטר. וכן, היא כבר יודעת שאין אפשרות שנייה לעשות רושם ראשוני ולכן היא מתהדרת בעיצוב ספורטיבי לעילא ולעילא.

צילום של קיה ההיברידית - קיה ישראל

אופטימיות היברידית, עם פינוקים גדולים

כאמור, לקיה אופטימה נוכחות שקשה להתעלם ממנה, אך גם כשמביטים בתוך הקנקן, מגלים את כל הטוב שיש בו: חלל פנימי מרווח, הודות לרוחב של 1.86 מטר ובסיס גלגלים של 280 ס"מ. ובנוסף, תא מטען ענק בנפח 425 ליטר! קיה אופטימה משווקת בישראל עם רמת אבזור גבוהה במיוחד הכוללת בין היתר: מערכת מולטימדיה מקורית בעברית, מצלמת רוורס ושפע אפליקציות פונקציונליות. ובנוסף, מושבים משולבי עור, מושב נהג חשמלי עם זיכרון, קיפול מראות חשמלי, וילונות צד אחוריים, חישוקי סגסוגת קלה בגודל 17 אינצ' ועוד שלל פינוקים. מי שיבחר ברמת האבזור הגבוהה יותר (פרמיום), יוסיף לרשימת האבזור הסטנדרטית גם גג זכוכית פנורמי עם פתיחה חשמלית, ווילון חשמלי, התראה על "שטח מת" במראות, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד.

אופטימיות היברידית ובטוחה – עם 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי!

קיה אופטימה החדשה מספקת רשימה מכובדת של מערכות סיוע לנהג כסטנדרט: AEB – מערכת בלימת חירום אוטונומית, LKAS – מערכת התראה סטייה מנתיב, SCC – מערכת בקרת שיוט חכמה, FCW – מערכת התראה על התנגשות מלפנים ועוד.

קשה לתחזק מכוניות היברידיות? קשה יש רק בלחם. וגם זה בקושי.

לאורך השנים, נחשבות מכוניות היברידיות לכבשים שחורות הקשות לתחזוקה. אך בפועל – ההיפך הוא הנכון. למכוניות היברידיות יש תוחלת חיים ארוכה הרבה יותר לעומת רכבים מסורתיים. מדוע? כי יש להן הרבה פחות חלקים נעים המצריכים תחזוק.

התוצאה: הן אינן זקוקות לחלק גדול מהתיקונים והתחזוקה המסורתיים שדרושים
עבור דגמים אחרים עם מנוע בעירה פנימית. בשורה התחתונה: כל עוד הסוללה של רכב היברידי מתוחזקת היטב – הרכב ההיברידי יעניק תוחלת חיים מרשימה.

whatsapp דילוג לתוכן