המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

קיה נירו – סטייל, חיסכון ואיכות הסביבה

קיה נירו, הקרוסאובר ההיבירידי של קיה, הושק בשנת 2016 וכבר סחף אחריו נהגים רבים בארץ ובעולם בזכות מראה מלוטש, שימושיות רבה, דינמיות מהנה וחסכון מרשים בדלק.

עתה, 3 שנים מהשקתו, הגיע לישראל קיה נירו החדש והוא מעודכן, מאובזר ומתקדם מתמיד.

 

קווים לדמותו

קיה נירו החדש משלב את השימושיות והנראות של רכב פנאי לצד קווים אירודינאמיים ייחודיים. הנירו שומר על המראה האופייני לרכבי קיה ואי אפשר לטעות בהקשר המשפחתי בזכות חרטום ה"נמר" אשר מלווה את המותג בשנים האחרונות. בסיס הגלגלים הארוך ומפשקי גלגלים רחבים יוצרים "עמידה" יציבה ואיתנה על הכביש ומרמזים על המרחב הפנימי הגדול.

קיה נירו החדש מתהדר בתאורת LED אחורית מעודכנת, חישוקי סגסוגת מעוצבים בקוטר 16 אינץ' ותאורת יום DRL בעיצוב חץ כפול.

קיה נירו החדש קווים לדמותה

תא נוסעים מודרני

תא הנוסעים של קיה נירו תוכנן כדי להדגיש את המרחב הפנימי ואת המראה המודרני. הידית לבלם החניה הוחלפה בבלם חניה חשמלי ומסך המולטימדיה גדל מ 7 ל 8 אינטש ולצידו לוח מחוונים דיגיטלי לנהג בגודל 7 אינטש. הסידור האופקי של הדשבורד מפנה לנהג שדה ראיה נרחב ומעצים את תחושת המרחב הפנימי.

היושבים במושב האחורי נהנים ממרחב פנימי גדול המתאים לשלושה מבוגרים ומפתחי מיזוג האחוריים אשר מצטרפים לבקרת האקלים הדו-אזורית שמלפנים.

קיה נירו החדש עם לוח שעונים דיגיטלי מתקדם

צריכת דלק

קיה נירו הינו קרוסאובר היברידי וככזה הוא מגשים את יעד החסכון המרשים בדלק על ידי שילוב של מנוע בנזין בנפח 1.6 ל' ומנוע חשמלי אשר יחד מפיקים 141 כוחות סוס ו-27 קג"מ שבזכות המנוע החשמלי זמינים כבר מסיבובי מנוע נמוכים. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים מנוהלת מחשב עם 6 הילוכים.

חווית נסיעה נעימה

האתגר העומד בפני כל מכונית, ולא רק רכב היברידי, הוא לעמוד במתח שבין הצורך לספק נוחות נסיעה בעיר, במהירות איטית ועל פני רחובות משובשים לבין היכולת להתמודד עם האנרגיות הנוצרות בשיוט מהיר על כביש 6 למשל או בכביש מדברי מרוחק ומתפתל. הדרישות הדינמיות מהשלדה וממערכת ההנעה לפעמים ממש מנוגדות – וצריך למצוא איזון. קיה נירו מצא אותו.

לנירו תכונות המאפשרות חיים קלים בעיר – גישה נוחה למושב ושדה ראייה רחב לאחור הודות למבנה הקרוסאובר, מצלמת חניה העוזרת לתמרן לחניה צרה וקיפול מראות חשמלי.

מחוץ לעיר קיה נירו מטפל באופן מרשים באתגרים הניצבים מולו. מערכת מתלים מתקדמת מבודדת משיבושי כביש ומספקת התנהגות כביש מדוייקת הנוסכת בטחון לנהג. חומרי הבידוד והמבנה האיירודינאמי משמשים להפחתת רעשי הכביש, רעש המנוע ורעשי רוח.

קיה נירו החדש עם תא מטען גדול ונוח

בטיחות ואבזור

אם תשאלו אותנו על מה אסור לוותר כשבוחרים רכב חדש – התשובה תהיה על מערכות הבטיחות המתקדמות.

קיה נירו מצוייד במערכת בלימת חירום אוטונומית ומערכת שמירת נתיב אקטיבית עם תיקון בהיגוי לצד מערכות מצילות חיים נוספות – ניטור עייפות נהג, בקרת יציבות ובקרת משיכה אשר מונעות החלקה ואבדן שליטה.

לקיה נירו מערכת בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה עצמה לקצב התנועה שסביב מאיטה ומאיצה את מהירות הרכב בהתאם לרכב שמלפנים וללא כל התערבות מצד הנהג. המערכת בקיה נירו החדש שודרגה ומאפשרת עתה גם "זחילה" בפקקים.

7 כריות אוויר מצטרפות לאיזורי קריסה וספיגת אנרגיה בשלדה כדי לשמור על הנוסעים במקרה של תאונה. עם 5 כוכבי בטיחות ב-ENCAP קיה נירו הוא בין הקרוסאוברים הבטוחים ביותר על הכבישים בישראל.

קיה נירו החדש 2019

קחו אותו לנסיעת מבחן

קיה נירו החדש הינו רכב ייחודי – קרוסאובר היברידי, טכנולוגי, מתקדם עם שימושיות גבוהה למשפחה. הנירו מציע חסכון מרשים בדלק ומגיע עם 5 שנות אחריות וחבילות בטיחות ונוחות מהשורה הראשונה. קחו אותו לנסיעת מבחן ותהנו ממנו.

whatsapp דילוג לתוכן