המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

קיה פיקנטו – בטוחה ומהנה

קיה פיקנטו החדשה מעוצבת, מאובזרת ובטוחה יותר מתמיד. יצאנו לנסיעת התרשמות במיני הנמכרת בישראל (לשנת 2018) – וגילינו את כל הסיבות להתאהב בה

מהנה יותר בטוחה יותר

במסגרת רענון הדגם – קבלה קיה פיקנטו פלטפורמה חדשה, עם בסיס גלגלים של 240 ס"מ. זה תורם באופן ניכר להגדלת חלל הפנים ובמקביל גם משפר את התנהגות הכביש ואת הפרופורציות של המרכב. העיצוב החדש נראה בוגר ומתוחכם יותר – הוא עשיר בפרטים קטנים ועם נופך ספורטיבי בוודאי בגרסת GT המאובזרת – שנראית חדשנית ומושכת מתמיד.

רכב_עירוני_חסכוני

חלל הנוסעים עבר רענון עמוק מאז הדור הקודם – תמצאו בו מסך מולטימדיה גדול ו"צף" מעל למישור הדשבורד – בפתרון דומה מאד שראינו בשנים האחרונות במותגי הפרימיום. למולטימדיה קישוריות מלאה, תפעול בעברית ומסך 7 אינץ'. לריפודי המושבים ודיפוני הצד יש נגיעות עיצוב אדומות – המשלימות את המראה החיצוני. זו חבילת אבזור סופר-עשירה לרכב עירוני קטן.

תא הנהג של קיה פיקנטו מסודר באופן ברור – עם לוח מחוונים מול עיני הנהג ובמרכזו מחשב דרך שימושי. גלגל הגה עם ציפוי עור ועליו עושר של מיתוג לשליטה על מערכת השמע – טלפון ומחשב הדרך. מתחת לפתחי המיזוג תמצאו בקרת אקלים דיגיטלית – ובהפניית המבט מטה תגלו שלנהג (בגרסת GT) יש דוושות אלומיניום.

קיה פיקנטו המיני הנמכרת ביותר בישראל

דינמית וחסכונית

ומה שנותן לחבילה המושכת הזו את השקט הנפשי מגיע דווקא ממערכת ההנעה. כאן תמצאו בחזית את המנוע המוכר של פיקנטו. מנוע ממנו מרוצים אלפי נהגים נוסעים ברכב מדי יום. עם נפח של 1.25 ל' – הוא מפיק 84 כ"ס ו-12.4 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית מעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים ואלו – חישוקי סגסוגת 16 אינץ נאים מאד ועליהם צמיגים ספורטיביים נמוכי חתך. עם המנוע הזה תצפו לצריכת דלק של כ-18 קילומטרים לליטר (ממוצע בינעירוני לפי נתוני היבואנית) ואם תבחרו באופציית המנוע השניה" 1.0ל' המפיק 67 כ"ס ו-9.8 קג"מ צריכת הדלק הבינעירונית תעמוד על 19 ורבע קילומטרים לליטר (תיבת הילוכים אוטומטית עפ"י נתוני היבואנית).

רכב עירוני

נהיגה

מאחרי גלגל ההגה מתקבלת תחושת המרווח טובה מאד – בעיקר במושבים הקדמיים. קל מאד לשכוח שמדובר במכונית מיני עירונית וזריזה – כי המרחב גדול והאבזור עשיר. ואלו האחוריים יותר נוחים משאי פעם היו בעבר. אבל לצד המרווח העדיף השיפור המהותי ביותר הוא בבידוד הרעשים. רעשי מנוע, קולות מן החוץ, ורעשי כביש וצמיגים כולם מבודדים ומסולקים הרבה יותר טוב מאשר בדור הקודם. והשקט הזה יוצר חוויית נהיגה נעימה מאד. ולא משנה אם מדובר בגיחה עירונית מהירה לקניות או נהיגה ארוכה לעיר שכנה. קשה גם להתעלם מעליית המדרגה באיכות הכללית של הפיקנטו.

 מושבי עור מעוצביםוספורטיביים

העיר היא שטח המחייה הטבעי שלה. וכאן למידות הקטנות ולזריזות התמרון יש יתרונות רבים. מכוניות מיני פעמים רבות סובלות בגלל איכות סלילת הכבישים בישראל – אלא שלפיקנטו יש חישוקים וצמיגים כמו של רכב גדול – והיא מצליחה לבודד את רוב השיבושים באופן נאה. לגרסת GT יש כאמור צמיגים בחתך נמוך של 45 – זה תורם לאחיזת הכביש וגם למראה הספורטיבי.

גם ביציאה מהעיר הקיה פיקנטו נעימה מאד – למנוע יש מספיק כוח כדי לשייט במהירות המקובלת בכביש 6 ולמזגן יש יכולת נפלאה לקרר היטב את החלל. אם תבחרו בגג שמש פתוח וחלונות מופשלים אדרבה – הדרך תהיה כיפית מתמיד. בתנאים האלה אתם תקבלו צריכת דלק של כ-18 קילומטרים לליטר מספיק כדי לנסוע כ-500 קילומטרים בין תדלוקים של מיכל דלק על כל 35 הליטרים שבו.

בטיחות

בגדול, בכל מכונית יש שני ממדים לבטיחות: פאסיבית ואקטיבית. הפאסיבית נכנסת לתמונה כשהתאונה כבר בלתי נמענת וזו מתייחסת לשלמות המבנית של הרכב וגם לחגורות הבטיחות, וכריות האוויר – מהן יש בקיה פיקנטו 7.

רכב עירוני חסכוני קיה פיקנטו

ממד הבטיחות האקטיבי – הוא חדש יחסית וכבר מוכיח את עצמו על כבישי ישראל. תפקידו למנוע כליל את התאונה. זהו מכלול של מערכות בטיחות אשר בא לסייע לנהג להיות – פשוט נהג טוב ובטוח יותר. למשל בקרת סטייה מנתיב שתפקידה להתריע על כל חריגה לנהג שדעתו מוסחת. תמצאו גם בלימת חירום אוטומטית – מערכת שכל הזמן מביטה לפנים ומסוגלת לזהות חדירה של הולך רגל או רוכב אופניים לנתיב הנסיעה ובאין תגובה מהנהג להפעיל בעוצמה את הבלמים ולמנוע כליל או לצמצם את האפקט של מפגש לא רצוי. אפילו קריאה של תמרורי תנועה – אם הנהג פספס את השלט שבצד הדרך, הוא יראה את הגבלת המהירות על לוח המחוונים. זהו מכפיל כוח אינטליגנטי לבטיחות של המיני הזו.  

חושבים שזה הרבה? חכו. זה לא נגמר. מצלמת חניה היא אביזר בטיחות חשוב בעיקר בעיר בה תמיד יש הולכי רגל וילדים בסמוך לרכב. בקרת משיכה ויציבות יתערבו אם חלילה תתרחש החלקה על כביש רטוב או שמנוני ואף מערכת עזר לזינוק בעליה אותו בהחלט יעריך מי שגר בעיר הררית.

גרסת GT line

גרסת ה-GT של פיקנטו מביאה את עושר האבזור שנמצא במכוניות הגדולות לחבילה האהובה של קיה. גרסת GT היא המקרה הקלאסי של לסמן V על כל סעיפי האבזור. וזה מתחיל עם בחירה ממגוון צבעי מרכב עם גימור ספורטיבי לחזית, חישוקי גלגלים 16 אינץ' מעוצבים ועיטורים באדום או כסף. שמשות כהות, פנסי ערפל ותאורת LED אחורית. בפנים יש חבילת ספורט עם נגיעות אדומות, דוושות אלומיניום, גג שמש חשמלי, גלגל הגה קטום ומצופה עור, בקרת אקלים דיגיטאלית, הדלקת אורות אוטומטית ועוד. זו הקיה פינקטו לאורח החיים הספורטיבי – למי שרוצה יותר וחשוב לו לנסוע במכונית בטוחה, חסכונית אבל גם מהנה וייחודית.

פיקנטו GT פנסים אחוריים

תאמו נסיעת מבחן בקיה פינקטו החדשה כדי לחוות את האיכויות בעצמכם.

whatsapp דילוג לתוכן