המשך לתוכן

חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל מודיעה על תחילת שיווק של הדור החדש של הקיה קרניבל

  • הדור הרביעי של הקרניבל מציג עיצוב חדש לגמרי ובהשראת דגמי ה SUV
  • חלל פנימי מרווח, נוח ועדכני עם מסכים פנורמיים ומרחב המטען הטוב בקבוצה
  • ארגון מרחבי חכם עם 3 שורות מושבים ו 7 מקומות ישיבה מרווחים במיוחד
  • מגוון רחב של מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות
  • נסיעה חלקה ובטוחה הודות לפלטפורמה, מערכת מתלים ומערכת היגוי חדשות
  • מנועי Smartstream בנזין 3.5 ל' וטורבו דיזל 2.2 ל', חזקים וחסכוניים עם תיבת הילוכים בעלת 8 הילוכים

הקיה קרניבל החדש, דור רביעי לדגם הפופולרי, מספק חוויית נסיעה מיטבית הודות לחדשנות המוצרית, הפונקציונליות והעיצוב המתקדם.

 

הקרניבל, המבוסס על פלטפורמת  GUVהחדשה של קיה(Grand Utility Vehicle) , הוא רכב מעודן, מרווח ומרובה יכולות יותר מתמיד, אשר מציע מרחב ויעילות גדולים יותר מאשר קודמיו – ויותר מכל המתחרים בקטגוריה. העיצוב החדש בהשראת SUV, משלב חלל פנימי מודרני עם מגוון טכנולוגיות שנועדו לסייע לנהגים, להגן על הנוסעים ולבדר אותם. ארגון מרחבי חכם עם שלוש שורות מושבים, נפח מטען הטוב ביותר בקבוצה ומגוון מקומות אחסון בכל רחבי תא הנוסעים הופכים אותו גם לרכב שימושי להפליא.

 

"הקרניבל זכה להערכה רבה בקרב הלקוחות במשך שנים רבות והפך לרכב הדגל הידידותי למשפחה של קיה. הדור הרביעי של הקרניבל הוא רכב חדש ומשמעותי, מכיוון שהוא מפגין את כל נקודות החוזק שהופכות את קיה לפופולרית כל כך ברחבי העולם. הוא משפר את האיכות, הרבגוניות והשימושיות של קודמיו, ובמקביל מעניק נסיעה הרבה יותר רגועה ומהנה למשפחות. עם עיצוב מתוחכם וטכנולוגיות חדישות המעניקות לבעליו ערך רב יותר בחיי היומיום שלהם, הדגם החדש מחזק את מעמדה של קיה בקבוצת המיניוואנים. זהו 'רכב שימושי גדול' שמציב אמות מידה חדשות בקבוצת ה-MPV." תומאס שמרה, ראש חטיבת המוצרים.

עיצוב

עיצוב חדש, אופי חדש

בתור ספינת הדגל של הרכבים הגדולים של קיה, הקרניבל החדש מייצג אבולוציה עיצובית בהשראת דגמי הSUV. כתוצאה מכך הוא מביא נוכחות חזקה ומסוגננת יותר לפלח ה-MPV.

בהשוואה לדגם היוצא, הוא מציג שלוחה קדמית קצרה יותר, כשבסיס עמוד A מוסט לאחור כדי ליצור מכסה מנוע ארוך יותר. בסיס הגלגלים המוגדל תורם למרחב גדול יותר ברחבי תא הנוסעים.

 

עיצוב "אף הנמר" החדש משתרע לכל רוחב הרכב, ומשלב תאורת יום LED, פנסים ראשיים LED והשבכה הקדמית, כדי להעניק לקרניבל החדש מראה עדכני עם חתימת תאורה ייחודית.

מאחור, הקרניבל הוא בעל מבנה מוצק ורחב המודגש על ידי פס תאורה לכל רוחב הרכב.

 

הקרניבל החדש מציע ללקוחות מבחר של עד שמונה צבעי מרכב, וחישוקי סגסוגת אלומיניום, בקוטר 18 או 19 אינץ', בהתאם לרמת האבזור.

 

תא הנוסעים של הקיה קרניבל החדש מעניק סביבה נוחה, עדכנית ומסוגננת שהיא אידיאלית לטיולים משפחתיים.

 

החלל הפנימי מייצג שיפור באיכות ובעיצוב, עם תא נוסעים עתידני. החדשנות המוצרית ניכרת בלוח המכשירים הרחב עם המסך הפנורמי, המשלב טכנולוגיות מידע עם מסך כפול ובקרות מגע.

 

בדגם הפרימיום, בורר ייעודי להחלפת הילוכים אלקטרונית (shift-by-wire) ממוקם בבסיס הקונסולה המרכזית, מאפשר תפעול נוח וטבעי.

פלטפורמה וארגון מרחבי

שימושיות מעולה, מרחב גדול יותר וארגון מרחבי חכם

הודות לפלטפורמה החדשה ולמרכב הגדול יותר, הדור הרביעי של הקרניבל מציע מרחב גדול במיוחד לנוסעים. הקרניבל מציע תצורת ישיבה של שלוש שורות, עם מקום לשבעה נוסעים. הקרניבל החדש רב תכליתי ומרווח מאי פעם ומציע סידור פנימי חכם וגמיש ושפע של מקומות אחסון בתא הנוסעים.

 

הקרניבל נהנה מבסיס גלגלים ארוך יותר ב-30 מ"מ (3,090 מ"מ) לעומת הדגם היוצא, ומרכב רחב יותר (עד 1,995 מ"מ), המשפרים את השימושיות. האורך הכללי של הקרניבל החדש גדל ב-40 מ"מ ל-5,155 מ"מ, עם שלוחה אחורית ארוכה יותר ב-30 מ"מ (עד 1,130 מ"מ), המייצרת מרחב גדול יותר עבור יושבי השורה השלישית וזאת לצד מרחב המטען שהוא הטוב ביותר בקבוצה.

 

כאשר רק שורת המושבים הראשונה נמצאת בשימוש, הקרניבל מציע את נפח המטען הטוב ביותר בקבוצה, המגיע עד ל-2,905 ליטר (VDA). יתרה מכך, גם כאשר כל שלוש שורות המושבים נמצאות בשימוש ואינן מקופלות, הקרניבל מציע 627 ליטר זמינים לשימוש מאחורי שורת המושבים השלישית (עד קצה גובה גב המושב). סף ההעמסה של תא המטען נמוך ב-26 מ"מ מקודמו, ועומד על 640 מ"מ, וכך מקל עוד יותר על העמסה.

דלת עורפית חשמלית ודלתות הזזה צדיות אחוריות חשמליות וחכמות מקלות גם הן על הגישה לתא המטען ולתא הנוסעים.

קישוריות וטכנולוגיה

מאפייני טכנולוגיה חדשים מעניקים לנוסעים קישוריות, הגנה ובידור

בלב מאפייני הקישוריות של הרכב נמצאת התצוגה הדיגיטלית הכפולה בעלת הטכנולוגיה המתקדמת, הכוללת לוח מחוונים דיגיטלי – והמתקדם ביותר של קיה – בגודל 12.3 אינץ' ואת צג המגע בגודל 12.3 אינץ' של מערכת המידע, הבידור והניווט תחת מעטה אחוד. התצוגה כפולת המסכים יוצרת חווית משתמש פנורמית של מסך רחב, כשתפקודי מידע ובידור רבים נשלטים באמצעות לחצנים רגישים למגע הממוקמים מסביב למסך. לוח בקרה דומה ממוקם נמוך יותר בקונסולה המרכזית לתפעול מערכת בקרת האקלים.

 

המערכת מציעה תצוגה ברורה וחדה, ותמיכה Android Auto™  ו- Apple CarPlay™ עם זיהוי קולי, ניווט WAZE, רדיו אינטרנטי ועוד.

 

טכנולוגיות נוספות מיועדות להפוך את הקרנבל לשימושי עוד יותר וכוללות פתיחה וסגירה חכמה בלחיצת כפתור של דלתות ההזזה האחוריות והדלת העורפית החשמליות. ניתן גם לפתוח את דלתות ההזזה האחוריות החכמות והדלת העורפית באופן אוטומטי כאשר מחזיקים את המפתח החכם בקרבתן למשך שלוש שניות.

ביצועים

חטיבות הינע עם טכנולוגיות Smartstream משפרות את הביצועים והחיסכון

הקרניבל החדש מאמץ את טכנולוגיות חטיבות ההינע Smartsteam העדכניות ביותר של קיה בכדי לשפר את החיסכון והביצועים.

הקרניבל החדש זמין עם מנוע בנזין 6V בנפח 3.5 ל' או מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ל' חדישים.

 

מנוע דיזל Smartstream החדש בנפח 2.2 ל' הוא אחד ממנועי הדיזל הנקיים ביותר שקיה ייצרה אי פעם. המנוע החדש, המייצר 202 כ"ס ומציע מומנט של 45 קג"מ בטווח רחב של מהירויות מנוע, מחליף את בלוק יציקת הברזל של קודמו בבלוק אלומיניום שחוסך 20 ק"ג במשקל. יתר על כן, הוא כולל מגוון אמצעים שמפחיתים את החיכוך, מסייעים בקירור, משפרים את היעילות ומפחיתים את פליטות המזהמים. אמצעים אלה כוללים מזרקים חדשים בלחץ גבוה, גלי איזון חדשים, מערכת לניהול תרמי ומחזור קטליטי סלקטיבי (SCR) לוויסות פליטות המזהמים.

 

ניתן לקבל גם מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר, המפיק 272 כ"ס ו-33.8 קג"מ הכולל מערכת ניהול תרמי משולבת חדשה.

 

שני המנועים משודכים כסטנדרט לתיבות הילוכים אוטומטיות בעלות שמונה הילוכים, המציעות נסיעה חלקה ונעימה התואמת את האופי הנינוח של הרכב.

נוחות והתנהגות כביש

נסיעה רגועה, נוחה ובטוחה

הקרניבל החדש שומר על אופי נהיגה זהה לקודמיו, שמתעדף נוחות וביטחון מעל לכל. פיתוח הדגם החדש התמקד בהענקת נסיעה רגועה, נוחה ובטוחה, עם התנהגות כביש יציבה בכל התנאים.

 

מערכת המתלים החדשה והעצמאית לגמרי ומגוון אמצעים לצמצום רעש, רעידות ונוקשות (NVH) מתוכננים לספק התנהגות כביש מעניקת ביטחון ורגועה, עם יציבות ונוחות מרביות לנוסעים.

 

מערכת המתלים שודרגה באופן משמעותי לעומת הדור השלישי של הקרניבל. מלפנים, השתמשו מהנדסי קיה בקורת רוחב וגיאומטריה חדשים, לחלוקה טובה יותר של העומסים הרוחביים הפועלים על המתלה הקדמי בפנייה, לייצוב התנהגות הכביש. המרכב מותקן גם על החלק האחורי של הקורה הרוחבית באמצעות תותבים הידראוליים חדשים, כשהנוזל בתוך תותבי הגומי מפחית את רמת רעידות המתלים והמנוע המועברת למרכב. תותבים אלה מפחיתים גם את ההשפעה של פגיעות חזקות במתלה הקדמי, ומשפרים את נוחות הנסיעה גם על פני משטחים משובשים.

 

המתלה האחורי שונה גם הוא, עם זרועות מתלים תחתונות ארוכות יותר ומערך קפיצים שונה שמנהל בצורה טובה יותר שינויים בתוואי הדרך. במקביל, הזווית של בולמי הזעזועים האחוריים כווננה כדי לספוג זעזועים מהכביש בצורה טובה יותר.

 

הגה כוח חשמלי חדש המותקן על מוט ההיגוי מחליף את מערכת הגה הכוח ההידראולי של הדגם היוצא, וכתוצאה מכך מתקבלת תגובה ישירה מעט יותר לפקודות ההיגוי, עם יחס היגוי מהיר יותר ב-5.6%. המערכת החדשה מאפשרת גם רבות מטכנולוגיות הסיוע לנהג החדשות של הקרניבל, המשתמשות במנוע הגה כוח החשמלי .

 

הקרניבל החדש מצטיין בנסיעה מעודנת הודות למגוון מאפייני NVH חדשים העולים על אלה שרבים ממתחריו העיקריים מציעים. מגוון מקיף של אמצעי השקטת ובידוד רעשים מבטיחים שהדגם החדש הוא אחד מכלי הרכב השקטים והמעודנים ביותר על הכביש. אמצעים אלה כוללים חומרי בידוד חדשים סביב כל ארבעת קשתות הגלגלים, כיסוי תחתון מלא להפחתת רעשי רוח וכביש ובידוד צפוף בין תא המנוע לתא הנוסעים. כניסת האוויר עוצבה מחדש כדי להפחית את רעשי המנוע במהירויות גבוהות, וקורות רוחב חדשות ברצפת תא הנוסעים מפחיתות את העברת הרעש והרעידות דרך המרכב.

בטיחות ונוחיות

טכנולוגיות בטיחות אקטיבית ומערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS) לשמירה על המשפחה בכל נסיעה

הקרניבל החדש מכיל מגוון מערכות בטיחות פסיבית ואקטיבית ומערכות סיוע מתקדמות לנהג, המגנות על הנהג והנוסעים בכל נסיעה. מערכות הסיוע המתקדמות לנהג (ADAS) של קיה מסייעות להפחית רבים מהסיכונים הקשורים לנהיגה והופכות את הקרניבל לבטיחותי ולמשרה ביטחון בנהיגה.

 

מגוון מערכות ה-ADAS בקרניבל החדש הוא אחד המקיפים ביותר שניתן למצוא כיום במכונית חדשה. הטכנולוגיות הזמינות כוללות סיוע למניעת התנגשות קדמית (FCA) עם זיהוי מכוניות, הולכי רגל ורוכבי אופניים; סיוע לשמירה על נתיב (LKA); סיוע למניעת התנגשות בשטח מת (BCA); התראת תשומת לב של הנהג (DAW); צג לצפייה בשטחים מתים (BVM)*, סיוע באלומה גבוהה (HBA); בקרת שיוט חכמה (SCC), סיוע לשמירה ומעקב בתוך הנתיב (LFA) וצג מבט היקפי (SVM)*.

*ברמת אבזור Premium

 

סיוע ליציאה בטוחה (Safe Exit Assist) הוא תוסף חשוב למערך טכנולוגיות הבטיחות של הדור הרביעי של הקרניבל. מערכת SEA מונעת פתיחה של דלתות ההזזה האחוריות – ויציאה של נוסעים צעירים מהרכב – בעת זיהוי רכב המתקרב מאחור, מאחד הצדדים.

בנוסף, הקרניבל מצויד בצג מבט לאחור (RVM), סיוע במניעת התנגשות עם רכב חוצה מאחור (RCCA) והתראת מרחק חניה מלפנים ומאחור (PDW).

 

מערכת RCCA מסייעת במניעת התנגשויות עם כלי רכב שחוצים מאחור מצד שמאל וצד ימין של הקרניבל תוך כדי נסיעה לאחור. היא מסייעת לנהג על ידי בלימת הרכב באופן אוטומטי אם היא מזהה רכב שחוצה מאחוריו.

 

הקרניבל החדש מצויד במערכת הבלימה למניעת ריבוי התנגשויות (Multi-Collision Brake System) החדשנית של קיה, המסייעת לרכב להפחית את חומרת ההתנגשויות המשניות. מערכת זו מפעילה באופן אוטומטי את בלמי רכב לאחר שכריות האוויר נפתחו בעקבות התנגשות ראשונית, וכך מגנה על יושבי הרכב מפני פגיעות חזיתיות או צדיות משניות.

 

הקרניבל מצויד בשבע כריות אוויר, וכן מערך של מערכות בטיחות אלקטרוניות לרכב. כל הדגמים מצוידים כסטנדרט במערכות ניהול יציבות הרכב (VSM) ובקרת היציבות האלקטרונית של קיה, המסייעות לנהגים לשמור על שליטה בעת בלימה ופנייה.

 

המרכב מיוצר מרמות שונות של פלדה בעלת חוזק גבוה, המשפרת את קשיחות הפיתול תוך שמירה על משקל נמוך של המרכב. מבנה המרכב של הדגם החדש כולל עמודים מחוזקים, ומכיל שיעור גבוה יותר של פלדה מתקדמת בעלת חוזק גבוה ופלדה בכבישה חמה מאשר קודמו, דבר שמשפר את קשיחות הפיתול ומוסיף חוזק. המרכב הקשיח יותר מפחית את הרעידות המגיעות מהכביש ומשפר את בטיחות הנוסעים במקרה של התנגשות.

 

מחירים:

קרניבל חדש בנזין 3.5 ל' EX – 249,900 ₪

קרניבל חדש טורבו דיזל 2.2 ל' EX – 259,900 ₪

קרניבל חדש בנזין 3.5 ל' Premium – 269,900 ₪

קרניבל חדש טורבו דיזל 2.2 ל' Premium – 279,900 ₪

קיה קרניבל - מפרט טכני

מרכב ושלדה

MPV עם חמש דלתות ושבעה מושבים, עם מרכב אחוד המיוצר מפלדה. מנוע בנזין או טורבו דיזל את הגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים.

 

מנוע :

דיזל

2.2 ל' טורבו דיזל/202 כ"ס

סוג                    4 צילינדרים בטור

נפח                   2.2 ל' , 2,151 סמ"ק

קדחXמהלך)מ"מ)  83.0 x 99.4

יחס דחיסה          1:16.0

הספק)סל"ד/כ"ס)   202/3,800

מומנט)סל"ד/קג"מ) 45/1,750-2,750 

שסתומים             (4 שסתומים לצילינדר) 16

 

בנזין

בנזין 3.5 ל' 6V הזרקה רב נקודתית MPI / 272 כ"ס

סוג                    6 צילינדרים בתצורת V

נפח                   3.5 ל' , 3,470 סמ"ק

מהלךXקדח)מ"מ) 87 X 92

יחס דחיסה          1:10.6

הספק)כ"ס/סל"ד) 272/6,400

מומנט)קג"מ/סל"ד) 33.8/5,000

שסתומים             (4 שסתומים לצילינדר) 24

 

תיבת הילוכים

סוג        8AT

יחסי העברה:

הילוך ראשון

4.808

הילוך שני

2.901

הילוך שלישי

1.864

הילוך רביעי

1.424

הילוך חמישי

1.219

הילוך שישי

1.000

הילוך שביעי

0.799

הילוך שמיני

0.648

הילוך אחורי

3.425

יחס העברה סופי

3.510

           

 

                                   

מתלים

קדמי                     תומכות מקפרסון , קפיצי סליל ומוט מייצב

אחורי                    מתלה נפרד רב חיבורי , קפיצי סליל ומוט מייצב

 

היגוי

סוג                    MDPS – כוח, סבסבת מוט משונן בתגבור חשמלי

 

בלמים

קדמי                  325  מ"מ דיסקים מאווררים 

אחורי                 325  מ"מ דיסקים

 

 

גלגלים

בנזין/דיזל EX                   Alloy 18-inch, 235/60 R18

בנזין/דיזל Premium         Alloy 19-inch, 235/55 R19

חלופי                                גלגל חלופי מיני

 

מידות (מ"מ)

חיצוני

אורך                              5,155                רוחב          1,995           

גובה                            1,775                    בסיס גלגלים       3,090    

מפשק קדמי EX               1,746                מפשק אחורי   1,746  

מפשק קדמי Premium       11,74                מפשק אחורי   1,741

שלוחה קדמית                  935                   שלוחה אחורית      1,130

מרווח גחון                       172

 

פנימי (מ"מ)

שורה ראשונה       שורה שנייה         שורה שלישית

מרווח ראש          1,039/1,009*      1,003/954*         981/927*

מרווח רגליים        1,044                1,029                903

מרווח כתפיים       1,630                1,606                1,511

מרווח ירכיים        1,520                1,686                1,280

*EX

 

נפח תא מטען , SAE) ל' (

מאחורי               שורה ראשונה       שורה שלישית

                           4,110                  1,139

 

נפח תא מטען , VDA) ל' (

מאחורי               שורה ראשונה       שורה שלישית

                           2,905                  627

 

 

 

משקלים) ק"ג (

 

3.5 MPI

2.2 CRDi

משקל עצמי

2,018

2,094

                                                                                                     

ביצועים

 

3.5 MPI

2.2 CRDi

מהירות מירבית (קמ"ש)      

190

202

0-100 קמ"ש (שניות)

8.5

10.7

            

תצרוכת דלק*  (ל'/100ק"מ) WLTP משולב

3.5 MPI

2.2 CRDi

10.6

7.4

*נתונים משוערים

whatsapp דילוג לתוכן