המשך לתוכן

חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק קיה נירו הייבריד

חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק קיה נירו הייבריד

  • צריכת דלק 4.4 ל'/100 ק"מ (WLTP משולב)
  • מערכת מוליטמדיה 10.25 אינץ' עם קישוריות אלחוטית
  • חלל פנימי עדכני וטכנולוגי ושימוש בחומרים איכותיים וברי קיימא.
  • מחיר 178,990 ש"ח
  •  

קיה נירו, הקרוסאובר הפופולרי מוצג כעת בגירסה היברידית מעודכנת.

הקיה נירו הייבריד משלב עיצוב קרוסאובר ייחודי עם חיסכון מרבי בדלק ופליטות מזהמים נמוכות במיוחד הודות לחטיבת הינע היברידית מתקדמת.

דור הראשון של קיה נירו, הושק ב 2016 וזכה להצלחה אדירה בשוק הרכב בישראל, עם למעלה מ 40,000 מסירות של מגוון יחידות ההנעה המחושמלות, ואף היה ל SUV הנמכר ביותר בישראל בשנים 2019, 2020 ו 2021 !

קיה נירו הייבריד החדש מבוסס על פלטפורמת הדור השלישי, ונהנה ממרכב גדול, מרחב פנימי ויכולת אחסון מהמובילות בקטגוריה. חומרים איכותיים וידידותיים לסביבה משתלבים כדי ליצור תחושה איכותית ומינימליסטית.

צגים דיגיטליים עדכניים למידע ובידור הוצבו בצורה מיטבית כדי לשפר עוד יותר את חווית ההפעלה ונוחות השימוש.

עיצוב חיצוני

הנירו הייבריד החדש מעוצב בתצורת קרוסאובר המשלבת אלמנטים המדגישים את החדשנות המוצרית. 

חזית הנירו החדש כוללת את האבולוציה האחרונה של "אף הנמר" של קיה, המשתרעת ממכסה המנוע ועד לפגוש שמתחתיו. תאורת יום (DRL) בולטת מוסיפה למראה הייחודי והעכשווי של הרכב.

פרופיל הצד של הרכב משלב קווי אופי נקיים עם Aero C-Pillar מודגש, צורה מאוד ייחודית המשרתת גם פונקציה אווירודינמית חשובה שכן היא מסייעת לזרימת אוויר, ועוזרת לשפר את רמות היעילות הכוללות. המפגש של עמודי ה-C בצורת הבומרנג עם פנסי ה-LED האחוריים מוסיף עוד יותר ליציבה הספורטיבית של הרכב.

חלקו האחורי של הנירו מציג פגוש מעוצב הנתחם על ידי עמודי Aero C רחבים, המשתלבים בפנסים האחוריים המודגשים בתצורת בומרנג.

 

מידותיו של הנירו הייבריד החדש; אורך 4,420 מ"מ, רוחב של 1,825 מ"מ גובה של 1,545 מ"מ, ובסיס הגלגלים הוא 2,720 מ"מ .

כתוצאה מכך, נירו החדש מעניק ליושביו מרחב פנימי מהטובים בקטגוריה.

עיצוב פנים

קיה נירו הייבריד החדש כולל חלל פנים מתקדם, עם חומרים באיכות גבוהה.

מסך תצוגה דיגיטלי פנורמי ברזולוציה גבוהה, הנמשך לרוחב החלק הקדמי של החלל הפנימי וכולל מסך מגע בגודל 10.25 אינטש ולצידו לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה בגודל 4.2 אינץ', משולבים ביחידה אחת המקנה לסביבת הנהג מראה אלגנטי ומתקדם, ומספקת תצוגה חדה ושימושיות מירבית.

מתחת למסך המרכזי שוכנת בקרה מרובת מצבים עבור מידע בידור ובקרת אקלים, עם גישה נוחה לפונקציות העיקריות.

 

הודות למיקום סוללת ה-12V של נירו החדש, לצד סוללת המתח הגבוה בתחתית המושבים האחוריים, תא המטען של דגם קיה נירו הייבריד מציע נפח מטען של 425 ליטר כשהמושבים במצב זקוף. קיפול המושב האחורי מאפשר הגדלת נפח ההטענה ל 1,419 ליטר .

בנוסף, קיה נירו הייבריד כולל כסטנדרט גלגל חילופי במקום ערכת ניפוח.

בטיחות פסיבית ואקטיבית

קיה נירו הייבריד החדש מצויד במערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS), וב 8 כריות אויר, אשר בזכותם זכה בציון 5 כוכבים במבחני הריסוק NCAP Euro .

טכנולוגיית Drive-Wise של קיה המבוססת מצלמה ורדאר, מציעה מגוון רחב מערכות עזר לנהג, ובכללן:

Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) אשר מספקת אזהרה קולית וחזותית לנהג, עד להפעלת הבלמים, במידה וקיים חשש להתנגשות עם משתמשי דרך אחרים או הולכי רגל.

מערכת ה FCA כוללת גם פונקציית חציית צומת FCA-JX למניעת התנגשות, מהתראה עד בלימה אקטיבית, מתנועה מתקרבת או צדדית בעת חציית צומת.

מערכת ה-Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) תציג את המהירות הנוכחית ותוציא אזהרה חזותית במידה והרכב חורג מהמהירות המותרת. בחילת מערכות הבטיחות של קיה נירו הייבריד החדש כוללת בנוסף גם מערכת סיוע לשמירה על נתיב (LKA), סיוע למעקב אחר נתיב (LFA), אזהרת תשומת לב לנהג (DAW), סיוע לאור גבוה (HBA), בקרת שיוט חכמה עם עצור וסע ( SCC), סיוע למניעת התנגשות בשטח מת* (BCA), מצלמה אחורית (RVM) וסיוע למניעת התנגשות בתנועה חוצה מאחור* (RCCA).

*בדגם EX

מערכת לסיוע לנהיגה בכביש מהיר (HDA 1.0) שומרת על מהירות ומרחק מוגדרים מהרכב שלפנים.

בעת הפעלת האיתות להחלפת נתיב, מערכת חדשה למניעת התנגשות בשטח מת* (BCA) תספק אזהרה לנהג במידה ותזהה סכנת התנגשות עם רכב צד אחורי. לאחר האזהרה, במידה והסיכון להתנגשות עולה, מע' ה BCA תסייע אקטיבית במניעת ההתנגשות.



בטיחות פסיבית ואקטיבית

הנירו החדש מצויד במערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS), וב 8 כריות אויר, אשר בזכותם זכה הנירו בציון 5 כוכבים במבחני הריסוק NCAP ובציון בטיחות 7 של משרד התחבורה בישראל.

 

 

טכנולוגיית Drive-Wise של קיה המבוססת מצלמה ורדאר, מציעה מגוון רחב מערכות עזר לנהג, ובכללן:

Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) אשר מספקת אזהרה קולית וחזותית לנהג, עד להפעלת הבלמים, במידה וקיים חשש להתנגשות עם משתמשי דרך אחרים או הולכי רגל.

ב-Niro EV, כוללת מערכת ה FCA גם פונקציית חציית צומת FCA-JA למניעת התנגשות, מהתראה עד בלימה אקטיבית, מתנועה מתקרבת או צדדית בעת חציית צומת.

 

מערכת ה-Intelligent Speed ​​Limit Assist (ISLA) תציג את המהירות הנוכחית ותוציא אזהרה חזותית במידה והרכב חורג מהמהירות המותרת. כמו כן, שמירה על בטיחות נוסעי נירו בכבישים הן תכונות נוספות של ADAS, כולל סיוע לשמירה על נתיב (LKA), סיוע למעקב אחר נתיב (LFA), אזהרת תשומת לב לנהג (DAW), סיוע לאור גבוה (HBA), בקרת שיוט חכמה עם עצור וסע ( SCC), סיוע למניעת התנגשות בשטח מת (BCA), מצלמה אחורית (RVM) וסיוע למניעת התנגשות בתנועה חוצה מאחור (RCCA).

 

מערכת לסיוע לנהיגה בכביש מהיר (HDA 1.0) שומרת על מהירות ומרחק מוגדרים מהרכב שלפנים.

בעת הפעלת האיתות להחלפת נתיב, מערכת חדשה למניעת התנגשות בשטח מת (BCA) תספק אזהרה לנהג במידה ותזהה סכנת התנגשות עם רכב צד אחורי. לאחר האזהרה, במידה והסיכון להתנגשות עולה, מע' ה BCA תסייע אקטיבית במניעת ההתנגשות.

מפרט טכני

מרכב ושלדה

קרוסאובר חשמלי או היברידי נטען עם 5 דלתות ו-5 מושבים, עם מרכב אחוד העשוי פלדה ואלומיניום. מנוע בנזין בעל 4 צילינדרים ומערכת הינע היברידית פלאג-אין או חשמלית מלאה, והנעה קדמית

 

מערכת הינע

 

1.6 ליטר / 105 כ"ס GDI

סוג     DOHC, 4 צילינדרים בטור

נפח                        1,580 סמ"ק

קדח X מהלך            72.0 X 97.0

יחס דחיסה              1:14.0

הספק מרבי              105 כ"ס ב-5,700 סל"ד

מומנט מרבי             14.7 קג"מ ב-4,000 סל"ד

שסתומים                 16 (ארבעה שסתומים לצילינדר)

מערכת דלק             הזרקת בנזין ישירה

 

סוללה ומנוע חשמלי

סוג סוללה – ליתיום-יון פולימר

 

פלאג אין

חשמלי

מתח (V)      

360

358

אנרגיה (KWh)

11.1

64.8

הספק מרבי (כ"ס)

83

204

מומנט מרבי (קג"מ)         

20.7

26

                                               

 

         

 

                            

                            

מערכת היברידית נטענת משולבת

הספק כולל              183 כ"ס

מומנט כולל              27 קג"מ

 

תיבת הילוכים (פלאג-אין)

תיבת הילוכים כפולת מצמד עם 6 הילוכים (DCT)

 

יחסי העברה  (פלאג-אין)

1                 3.600

2                 2.217          

3                 1.371          

4                 0.953          

5                 0.978          

6                 0.767          

הילוך אחורי    3.600

הינע סופי       4.438 (הילוכים 1-4)

                   3.227 (הילוכים 5-6, הילוך אחורי)

 

מערכת הינע

הנעה קדמית

 

מערכת מתלים ושיכוך

מלפנים                   מתלה נפרד עם תמוכות מקפרסון המותקנות על תת-מסגרת, קפיצי סלילים ובולמי זעזועים ממולאי גז, מוט מייצב

מאחור מתלה נפרד עם זרועות תחתונות כפולות המותקנות על תת-מסגרת, קפיצי סלילים ובולמי זעזועים ממולאי גז, מוט מייצב

 

מערכת היגוי

סוג                         הגה כוח חשמלי מסוג סבבת ומוט משונן

יחס כללי                           1:13.3

סיבובים מנעילה לנעילה       2.66

רדיוס סיבוב                       5.3 מטרים

 

מערכת בלמים

קדמיים                    דיסק מאוורר 15 אינץ' (חשמלי 16 אינץ')

אחוריים                   דיסק 14 אינץ' (חשמלי 15 אינץ')

בלם חנייה               חשמלי

 

חישוקים וצמיגים

חשמלי                    סגסוגת 17 אינץ', צמיגים 215/55 R17

פלאג אין                 סגסוגת 18 אינץ', צמיגים 18R 225/45

גלגל חילוף               ערכת ניפוח

 

מידות (מ"מ)

 

חיצוניות

אורך כולל                          4,420

רוחב כולל*                        1,825

גובה כולל                          1,545 (1,570 חשמלי)

רוחק סרנים                       2,720

שלוחה קדמית                    895

שלוחה אחורית                   805

מרווח גחון                         160 (150 חשמלי)

* ללא מראות צד

 

פנימיות (מ"מ)

 

פלאג אין

חשמלי

 

מלפנים

מאחור

מלפנים

מאחור

מרווח ראש

1,028

1,005

1,028

967

מרווח רגליים

1,053

1,011

1,053

938

מרווח כתפיים

1,429

1,407

1,429

1,407

 

קיבולות

מיכל דלק(הייבריד+פלאג-אין)          37 ליטר

מטען (VDA) (פלאג-אין)                 348 ליטר

מטען (VDA)(חשמלי)                     475 ליטר

מטען קדמי(VDA)(חשמלי)              20 ל'

 

משקלות (ק"ג)

 

פלאג-אין

חשמלי

משקל עצמי

1,594

1,757

משקל כולל

2,060

2,200

         

ביצועים

 

פלאג אין

חשמלי

מהירות מרבית (קמ"ש)

161

167

0-100 קמ"ש (שניות)

9.8

7.8

 

         

 

צריכת דלק (ליטר/100 ק"מ)      פלאג-אין

מחזור משולב                               0.9       

פליטות CO2 (גרם/ק"מ)                  21                 

טווח נסיעה חשמלי(ק"מ)               61

 

צריכת חשמל (wh/km)

מחזור משולב                              162

טווח נסיעה משולב (ק"מ)               460

טווח נסיעה עירוני (ק"מ)                 604

whatsapp דילוג לתוכן