המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

קיה EV6 הוכתרה כמכונית הפרימיום של השנה בגרמניה לשנת 2022

EV6 הוכתרה כמכונית הפרימיום של השנה

  • ה-EV6 זוכה בקבוצת היוקרה ומדורגת שנייה בקבוצת "אנרגיות חדשות", של כלי רכב המונעים באופן בלעדי על-ידי סוללות או מימן
  • ה-EV6 החשמלית לחלוטין גברה על הפולקסווגן 4, האאודי Q4 e-tron, הסקודה אניאק ואחרות כדי לזכות בתואר היוקרתי
  • ה-EV6 מסוגלת לעבור מרחק של 528 ק"מ בטעינה אחת; טעינה מ-10% ל-80% תוך 18 דקות בלבד'

 

27 באוקטובר 2021 – קיה EV6, הקרוסאובר החשמלי החדשה לחלוטין, נבחרה בתור "מכונית השנה בגרמניה 2022" בקבוצת היוקרה בתחרות "מכונית השנה בגרמניה" (GCOTY). התואר היוקרתי מגיע במקביל להופעת הבכורה המיוחלת של הקרוסאובר החדשנית ברחבי אירופה.

ה-EV6 זכתה בתואר הנחשק תוך שהיא גוברת על סדרה ארוכה של מתחרים. הקרוסאובר החדשנית גברה על מערך מגוון של יריבות שכללו את יונדאי איוניק 5, פולקסווגן ID.4, אודי Q4 e-tron, סקודה אניאק ומרצדס-בנץ C קלאס, בין היתר. חבר שופטים המורכב מ-20 עיתונאי רכב העריך דגמים חדשים במחיר בסיס של בין 25,000 ל-50,000 אירו כדי לקבוע את הזוכה במקום הראשון בקבוצה.

בנוסף לשלוש הקבוצות העיקריות שכללו את 'קומפקטיות', לכלי רכב שמחירם נמוך מ-25,000 אירו, 'יוקרה', לכלי רכב שמחירם בין 25,000 ל-50,000 אירו, ו'פאר', לכלי רכב שמחירם מעל 50,000 יורו, התחרות כללה גם קבוצה נוספת בשם 'אנרגיות חדשות', שבה נכללו כלי רכב חשמליים המונעים אך ורק באמצעות סוללות או מימן. הקיה EV6 דורגה במקום השני בקבוצה זו.

"ה-EV6 היא לא רק הקיה הראשונה המבוססת על הפלטפורמה המודולרית החשמלית-גלובלית החדשה שלנו (E-GMP), היא גם המכונית הראשונה שמשלבת את תפיסת העיצוב החדשה והנועזת שלנו, Opposites United כמו גם את הלוגו החדש לחלוטין של החברה", אמר לוק דונקרוולק, מנהל העיצוב הראשי של קבוצת יונדאי מוטור. "העיצוב הרגשי של ה-EV6, הביצועים הדינמיים, טווח הנסיעה המרשים ויכולות הטעינה המהירה במיוחד מסמנים אותה כמשהו מיוחד. אנו גאים לקבל את פרס מכונית היוקרה של השנה בגרמניה, שמזהה את העבודה המבריקה של הצוות הדינמי שלנו בקיה".

ג'ייסון ג'ונג, נשיא קיה אירופה, הגיב: "נפלא לראות את ה-EV6 זוכה בפרס 'מכונית היוקרה של השנה בגרמנית לשנת 2022'. במקביל להגעתם של המשלוחים הראשונים של הקרוסאובר החשמלית החדשנית שלנו, הכבוד הזה הוא הכרה ברורה בכך שה-EV6 כבר מציבה סטנדרטים חדשים מבחינת טווח נסיעה, ביצועים, מרחב פנימי וטכנולוגיה".

קיה חשמלית  EV6

ה-EV6 היא הרכב החשמלי הראשון של קיה המונע באמצעות סוללה בלבד (BEV), והיא מבוססת על הפלטפורמה המודולרית החשמלית-גלובלית החדשה של קיה (E-GMP). ארכיטקטורת ההייטק מאפשרת למכונית להגיע לטווח נסיעה של עד 528 קילומטרים בטעינה בודדת במחזור המשולב של WLTP, בעוד שטכנולוגיית טעינה מתקדמת של 800V פירושה שנהגים יכולים להטעין את ה-EV6 מ-10 אחוז ל-80 אחוז תוך 18 דקות בלבד. ה-EV6 נהנית גם ממרחב פנימי מוביל בקבוצה וממגוון רחב של טכנולוגיות סיוע לנהג ומידע ובידור.

ה-EV6 זמינה הן בתצורות הנעה אחורית והן עם הנעה לכל הגלגלים. הלקוחות יכולים לבחור בין מערך סוללות מתח גבוה לטווח ארוך (77.4 קילוואט-שעה) לבין טווח סטנדרטי (58.0 קילוואט-שעה). מערך הסוללות 77.4 קילוואט משודך למנוע חשמלי המפיק 168 קילוואט (229 כ"ס), המניע את הגלגלים האחוריים, בעוד שדגמי AWD, המצוידים בשני מנועים חשמליים, מסוגלים להפיק סך של 239 קילוואט (325 כ"ס). דגם ביצועים EV6 GT עם הנעה לכל הגלגלים ו-430 קילוואט (585 כ"ס), המסוגל להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 3.5 שניות בלבד, יתחיל להימכר בסוף 2022. מערך הסוללות 58.0 קילוואט משודך למנוע חשמלי 125 קילוואט המניע את הגלגלים האחוריים, ואילו דגמי AWD הכוללים שני מנועים חשמליים יכולים להפיק במשולב 173 קילוואט (235 כ"ס).

הקרוסאובר החשמלי של קיה

דילוג לתוכן