המשך לתוכן

אודות | עיצוב

כיווני העיצוב

הפשטות של קווים ישרים

העיצוב מקנה רוח חדשה למותג

כשמדובר בעיצוב לא מדובר רק על צורות, קווים או קישוטים. זהו סיפור על הקניית נשמה לתוך מותג ולהקנות ללקוחות תשוקה עבור המוצר. המטרה האולטימטיבית בעיצוב של קיה היא למצוא עיצוב מושלם, טהור וחסר תקדים, המסוגל להגדיר את המותג של קיה. לשם כך, קיה תיצור אינטראקציה גדולה יותר עם אנשים, או לקוחות ברחבי העולם המבוססת על הבנה רחבה יותר של השווקים השונים, טכנולוגיות וחברה על-מנת להפוך את המותג שלה למרגשת ומהנה יותר.

הפשטות של הקו הישר

ניהול העיצוב

 הפשטות של הקווים הישרים היא אחד מגורמי הליבה של פילוסופיית העיצוב של קיה. קווים ישרים מייצגים מראה נקי, מדויק וייחודי, אשר משקפים בצורה מלאה את הגישה ואת התהליך שבו קיה עובדת על העיצוב, אשר בסופו של דבר בא לידי ביטוי בתוצר סופי.

העיצוב של קיה מתמקד בהשגת נאמנות לטווח ארוך מלקוחות הנהנים ממבנה פשטני ולא מסובך, פרטים עדינים וייחודיים בעיצוב הפנים והחיצוני שקשה מאוד למצוא בכל מכונית אחרת.

 

תחת חזון הארגון ברמת הקבוצה מפורטות הצהרות חזון עבור כל אזור עסקי מרכזי. עבור עסקי הרכב, הצהרת החזון היא:  'מתן מרחב חדש שעושה את החיים נוחים ומהנים יותר על-ידי מימוש ניידות מופלגת המבוססת על אנשים בעלי אוריינטציה לחדשנות, טכנולוגיות ידידותיות לסביבה ושירותים מקיפים. קיה מוטורס תציע מוצרים ושירותים אשר תואמים את החזון הזה של הפיכת מכוניות מכלי תחבורה קונבנציונלי  למרחב של אורח חיים חדשני.

פני משפחת קיה

מאפייני העיצוב

קיה יצרה סמל ויזואלי חזק ועוצמתי ממש כמו הלוגו של המותג שלה. פסי גריל, הפנסים הקדמיים ותצורת לוגו המותג מעניק לרכב מבט משפחתי ייחודי ועקבי באמצעות סידור ושילובים משתנים. המבט המשפחתי התפתח באופן סולידי מאז נחשף לראשונה וכעת הוא התפשט באופן נרחב כך שאנשים מסוגלים לזהות את המותג ממרחק או בחושך. המבט המשפחתי גם עוזר ליצור קשרים רגשיים בין המוצר לבין הלקוחות ולהגברת המודעות למותג אפילו עוד יותר.

כל הדגמים של קיה - תמונת רקע בעמוד אודות | עיצוב
whatsapp דילוג לתוכן