שנה אחרי הנירו החשמלית משיקה קיה בארץ חשמלית נוספת, קרוסאובר מעניין ויקר יותר, שנבנה מראש כדי להתחרות בדגמי טסלה מודל 3 ומודל Y.
בניגוד לנירו, שמוצעת גם בגרסאות בנזין ופלאג אין, ה-EV6 מיוצרת בדרום קוריאה רק בגרסה חשמלית. למעשה, ה-EV6 חולקת שלדה, מנועים ורכיבים נוספים עם יונדאי איוניק 5 ועם גרסת חטיבת היוקרה של היצרן הקוריאני לדגם, GV60. הקיה קרובה יותר לג'נסיס, וקיבלה פלטפורמה קלה יותר, היא נמוכה יותר וטווח הנסיעה שלה ארוך יותר. עם זאת, היא נשענת על בסיס גלגלים קצר יותר.