המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

השגריר העולמי של קיה, רפאל נדאל, יגביר את השימוש בכלי רכב חשמליים באמצעות הקרוסאובר החדש – EV6

 רפאל נדאל

  • עם השקת הקרוסאובר החדש EV6, מחזקת קיה את הניידות המחושמלת בתמיכת שגריר המותג העולמי של קיה, רפאל נדאל
  • נדאל הביע תמיכה בכלי רכב חשמליים בטקס מסירת הרכב בעיר הולדתו מנאקור, שבו הוא קיבל לידיו EV6 מותאם אישית
  • ה-EV6 החשמלי המלא החדש של קיה מגלם את החזון החדש של המותג, "Movement that inspires", ומשמש כסמל של ניידות בת קיימא
  • ההכרזה המשותפת נעשתה על מגרש טניס באקדמיה של רפא נדאל, שהחשמל של מערכת התאורה שלה התקבל מה –EV6 באמצעות תפקוד vehicle-to-load (V2L)

אגדת הטניס רפאל נדאל אותת היום על מחויבותו לקידום ניידות ידידותית לסביבה על ידי הגברת השימוש ב-EV הייעודי הראשון של קיה, הקרוסאובר החדש EV6, בטקס המסירה שנערך באקדמיה של רפא נדאל בעיר הולדתו מנאקור שבמיורקה.

באירוע, הוענק לנדאל EV6 GT-Line מותאם אישית, כהמחשה לחזון המשותף של שני השותפים הוותיקים ליצירת עולם טוב יותר ולהענקת השראה לדור חדש של נהגים לאמץ את הניידות החשמלית.
הטקס בא בעקבות ההשקה האירופית של הקרוסאובר EV6 ושימש להדגיש את חזון המותג החדש של קיה – "Movement that inspires"" (תנועה המעוררת השראה).

בהתאם למחויבות שלו, ישתמש נדאל באופן פעיל בקרוסאובר EV6 עבור הניידות האישית שלו במיורקה וכן בטורנירי טניס גדולים כמו אליפות אוסטרליה הפתוחה 2022.
יתר על כן, הוא הביע את התעניינותו להסב את כל כלי הרכב המשמשים באקדמיה של רפא נדאל ובקרן רפא נדאל לכלי רכב חשמליים עד שנת 2022.

"העבודה שלי דורשת באופן טבעי הרבה נסיעות, ואורח החיים שלי אינו בר קיימא לחלוטין.
אבל אני נחוש לעשות את השינויים הדרושים בכל מקום שאני יכול, החל מהשימוש האישי שלי בקרוסאובר EV6 במיורקה ומחוצה לה", אמר נדאל באירוע.
"אני מרגיש בר מזל שיש לי את התמיכה של קיה ושל ה-EV6 החדש, שיעזרו לי  שיעזרו לי ליישם את המחויבות שלי.
אני רוצה לעודד אחרים להצטרף אלי ולנהוג בכלי רכב מסוג זה בכל מקום אפשרי".

רפאל נדאל קיה EV6

הטקס התקיים במגרש טניס המכונה "מגרש EV6", שמערכת התאורה שלו הופעלה באמצעות חשמל שהתקבל מ-EV6 GT-Line מותאם אישית.
רכב הקרוסאובר המחושמל הייעודי הראשון של קיה מתהדר בתפקוד V2L מתקדם (מהרכב לצרכן החשמל) ומשמש כספק כוח נייד .

"אנחנו בקיה מאמינים מאוד באתוס שלנו שתנועה מעניקה השראה לרעיונות.
ה-EV6 הוא הדגם שמגלם את אתוס המותג החדש שלנו, ואנו גאים בכך שרפא נמצא בצוות שלנו כשגריר המותג העולמי שלנו ב-15 השנים האחרונות", אמר ארתור מרטינס, סגן נשיא בכיר וראש חטיבת המותג הגלובאלי וחווית הלקוח של קיה.
"הוא לא רק אחד הספורטאים הגדולים בהיסטוריה אלא אייקון של השראה ששואף כל הזמן להשפיע לטובה על העולם באמצעות פעילויות התרומה החברתית המגוונות שלו".

הקרוסאובר EV6 הושק כדי למלא תפקיד מפתח בחזון החדש של קיה, להציע פתרונות ניידות נגישים, ברי קיימא וחדשניים לאנשים ברחבי העולם.
הוא מייצג פתרון פורץ דרך לניידות מחושמלת עתידית, כשמטרתו היא להעלות את הרמה בתעשייה בתקופה שבה עולם הרכב כולו נע במהירות לעבר חשמול מלא.
תפקוד " מהרכב לצרכן החשמל" (V2L) של ה-EV6 שהודגם במגרש EV6 באקדמיה של רפא נדאל יכול לספק עד 3.6 קוו"ט של חשמל, ולשמש כספק כוח נוח ונייד לפעילויות פנאי ופעילויות יומיומיות אחרות.

whatsapp דילוג לתוכן