קיה נירו פלוס החשמלית יעילה ומרווחת, והייתה צריכה להביא את בשורת הרכב החשמלי להמונים • אך עליית מס הקנייה מרחיקה אותה לטריטוריית מחירים בעייתית
נירו פלוס עם עיצוב במבנה SUV ייחודי וגדול כאשר גובה הגג החריג מאחור, שמעניק מרווח פנים יעיל. המנוע חשמלי ובהספק של 204 כ"ס.
המבחן המקיף הראשון שאנחנו עורכים בשנת 2023 הוא לקיה נירו פלוס החשמלית – מה השתנה בה והאם היא שווה את מחירה הלא זול?
ממדים מוגדלים מאחור הם הבסיס ל'פלוס' החדש של קיה נירו אותו פגשנו כבר בגרסה היברידית-נטענת. הגיע זמן החשמל
הנירו פלוס מציג יתרונות לא זניחים בדמות מרחב פנימי, טווח ומוניטין. צריך להתגבר על המראה הלא שגרתי של הרכב.
מיניוואן נחשק? אלו שתי מילים שכנראה בחיים לא חשבתם לחבר ביחד. אבל זה כנראה כי לא נהגתם בקיה קרניבל החדש. הוא עדיין אחד מכלי הרכב הטובים ביותר בישראל, אבל משהו אחד מעיב על השמחה
בתוך כמה שעות הוזמנו אתמול 100 יחידות של המיני-ואן המחודש, שהגרסה ההיברידית שלו מעניקה לראשונה תחרות לטויוטה סיינה ההיברידי בייבוא מקביל.
כלי נגישות