המשך לתוכן
קיימות

"מעצבים את המחר"
מימוש רעיונות מעוררי השראה והפיכתם לפתרונות בעולם האמיתי

"קל לנו מדי לקחת את הטבע כמובן מאליו. כוכב הלכת שלנו עצום אבל זה עדיין המקום היחיד שלנו ויש לנו חלון הזדמנויות קצר ואמיתי למציאת פתרונות"

"מעצבים את המחר" היא סדרת סרטונים בת שלושה חלקים שנוצרה בשיתוף פעולה עם אולפני המדיה של בלומברג, ובוחנת מקרוב את היוזמות האחרונות שמבצעת חברת קיה בניסיונה להפוך את ההשראות שלנו, שמקורן בטבע, לפתרונות מוחשיים והכל עבור מחר טוב יותר.

בהנחייתו המיוחדות של השחקן הדני עטור הפרסים ושגריר הרצון הטוב של UNDP, ניקולאי קוסטר-ולדאו, הסדרה נותנת הצצה פנימה לכמה מהשותפויות הראויות לציון שחברת קיה רוקמת ברחבי העולם על מנת להגשים את יעדי הקיימות שלנו.

משמעות החזון של קיה להפוך ל'ספק פתרונות ניידות בנות קיימא' הוא שאנו תמיד מחפשים פתרונות שיצעידו את העולם קדימה בתהליכים בני קיימא.

הערך המרכזי של חזון הקיימות של קיה אינו טמון בפעולות של אדם אחד, אלא בפעולתם של רבים – הסינרגיה שנוצרת על ידי אנשים, ארגונים וקהילות כאשר הם מקבלים מוטיבציה לקחת חלק בתנועות שיובילו להשפעות גדולות וחיוביות יותר על הדורות הבאים.

פרק 1: פתרונות חדשים לזיהום פלסטיק באוקיינוס

היום, בשנתה השנייה, שותפותה של קיה עם חברת The Ocean Cleanup נועדה להעניק תמיכה מוחשית למשימתם להיפטר מבעיית הפלסטיק באוקיינוסים תוך חיפוש אחר דרכים לחדש את תפיסת הפלסטיק של The Ocean Cleanup לשרשרת הערכים של קיה.

בפרק הראשון של "מעצבים את המחר", ניקולאי קוסטר-ולדאו נפגש עם מייסד ומנכ"ל חברת The Ocean Cleanup  בויאן פלאט, על סיפון ה-Interceptor 007 בלוס אנג'לס כדי לדון כיצד לפעמים הפתרונות הפשוטים ביותר הם גם הפתרונות הטובים ביותר.

נגן וידאו

פרק 2: חדשנות מן הטבע

בפרק זה של "מעצבים את המחר", ניקולאי קוסטר-ולדאו חוקר את עליית החומרים הביולוגיים ואת החשיבה בעלת החזון שמאיצה את דרכנו לעבר עתיד בר-קיימא. למדו עוד על האופן שבו שותפים כמו Mycel מובילים את ההתקדמות בתחום החומרים הביולוגיים שמפתחים פתרונות קיימות חדשים לתעשיית הרכב. בנוסף, מנהלת מחלקת עיצוב, צבע, חומרים וגימור (CMF) של קיה, Marília Biill, תשתף על האופן שבו חידושים בחקר חומרים ביולוגיים הובילו לכך שה-Kia EV9 הפך למוצר הראשון שלנו הכולל 10 פריטים בני קיימא בלתי נפרדים בתהליך ייצור הרכב, כולל חומרים אורגניים כגון תמצית תירס, קנה סוכר ושמנים טבעיים.

נגן וידאו

פרק 3: הרחבת הפוטנציאל של הפחמן הכחול

מינה סו צ'וי, פעילה סביבתית ומיס כדור הארץ 2022 תיקח אותנו למסע אל שדות הבוץ של קוריאה כדי לגלות את הכוח החבוי של מערכות חוף אקולוגיות כמקור יקר ערך לפחמן כחול.

הצטרפו אליה במפגש עם פרופסור ג'ונג סונג קים, חוקר מוביל בהגנה על מערכות אקולוגיות של גאות ושפל, יחד עם וואן צ'אן לי מצוות ניהול הקיימות של קיה, כדי ללמוד על החשיבות של בוץ כשקעי פחמן וכן על פרויקט הפחמן הכחול של קיה, שמטרתו לתמוך מאמצי הממשלה למתן את שינויי האקלים ולהשיג ניטרליות פחמן על ידי הגנה ושיקום של שדות הבוץ של קוריאה

נגן וידאו
whatsapp דילוג לתוכן