שתי גרסאות יוצעו בארץ עם תחילת השיווק: נירו פלאג-אין (PHEV) המצוידת במנוע בנזין 1.6 ליטר המוכר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 183 כ”ס ו-20.7 קג”מ ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת-מצמדים עם 6 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 9.8 שנ’, המהירות המרבית עומדת על 161 קמ”ש וצריכת הדלק הרשמית של הרכב חוצה במעט את רף ה-100 ק”מ לליטר. כחל אלו בזכות סוללת 11.1 קוט”ש, המאפשרת טווח נסיעה חשמלי עד 61 ק”מ לפי נתוני היצרן.