המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

Opposites United: תפיסת העיצוב עטורת השבחים של קיה מעניקה השראה לפסלים איקוניים

פיטר שרייר

  • 'Opposites United' (הפכים מאוחדים) – שפת העיצוב הבולטת והנועזת שעומדת בלב מגמת הניידות של קיה – מיושמת בסדרה של מיצבי פיסול מרגשים
  • כיוון עיצוב חדש שואב השראה מהניגודים המצויים בטבע ובאנושות, יוצר רגישות רגשית עשירה והרמוניה שלווה
  • יצירות האמנות מתייחסות לחמשת עמודי התווך העיצוביים של תפיסת 'Opposites United', הפועלים יחד כדי לשלב צורות, קומפוזיציות וצבעים מנוגדים
  • שלושה פסלים ממחישים את האסתטיקה מעוררת המחשבה של הקרוסאובר החשמלי לחלוטין EV6, הסדאן הספורטיבי K8 וה-SUV ספורטאז'

תפיסת העיצוב החדשה והזוכה להערצה של קיה – 'Opposites United' (הפכים מאוחדים) – סייעה לעצב ולייצר סדרה של פסלים אמנותיים מעוררי מחשבה שהוצגו השנה בביאנלה לעיצוב בגוואנג'ו, קוריאה.

תפיסת העיצוב האמיצה והנועזת 'Opposites United', שהושקה מוקדם יותר השנה, זכתה לשבחים רבים ממבקרי עיצוב ברחבי העולם, כשהיא שואבת השראה מהניגודים המצויים בטבע ובאנושות.

במרכז תפיסת העיצוב עומדת זהות ויזואלית חדשה המזכירה כוחות חיוביים ואנרגיה טבעית, עם שילובים מנוגדים של מרכיבים סגנוניים חדים וצורות פיסוליות.
'Opposites United' מבוססת על חמישה עקרונות עיצוב מרכזיים: 'Bold for Nature,' 'Joy for Reason,' 'Power to Progress,' 'Technology for Life' ו-'Tension for Serenity.'

'Bold for Nature' מבוסס על האינטראקציה בין בני האדם לסביבה האורגנית, ומשלב את האנרגיה של היופי עם השינויים שנצברו מהטבע.
'Joy for Reason' ממזג רגש והיגיון, והופך את הסקרנות של חידוש ודמיון למציאות.

'Power to Progress' שואף להציג עיצובים חדשים וחדשניים באמצעות ניסוי ויצירתיות, ו-'Technology for Life' מאמץ טכנולוגיות חדשות וחידושים לקידום אינטראקציות חיוביות בין בני אדם למכונות.

ולבסוף, 'Tension for Serenity' מזכיר את המתח בין כוחות מנוגדים לניגודים יצירתיים ומזהה את שיווי המשקל העיצובי הנובע משני כוחות מנוגדים.

מעקרונות העיצוב למציאות הייצור

כל אחד מהמוצגים בביאנלה לעיצוב בגוואנג'ו השנה ממוקם בחלל ייחודי שבו יש ניגודים של אור וחושך.
החלל עוצב בקפידה כדי לסייע לאנשים לדמיין את תפיסת העיצוב 'Opposites United', ואת האופן שבו כוחות מנוגדים יכולים להשתלב כדי ליצור אנרגיה חיובית.
קיה הציבה שלושה "פסלי DI" מרתקים ויזואלית, כאשר כל פסל מתייחס לעיקרון עיצובי שהוצג לראשונה בדגם ייצור של קיה מוקדם יותר השנה.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

הפסל 'Power to Progress' מבטא מרחב אינסופי עם תצוגות ומראות המדגישות את עתיד העיצוב החדשני של קיה.

'Power to Progress' יושם לראשונה בקרוסאובר החשמלי קיה EV6, עם עיצוב שמשלב כוח דינמי ומהירות עם אלמנטים מנוגדים כדי לייצר צורה חדשנית.

הפסל 'Technology for Life' דמוי הקוביה מציג חוויות בלתי נשכחות על ידי הבאת טכנולוגיה לחיים.
הקובייה מסתובבת באיטיות ומורכבת מתצוגה בעלת שישה צדדים המאפשרת למבקרים לחשוב על טכנולוגיות שמעשירות את חיי האדם.
עקרון עיצוב זה יושם לראשונה במכונית הדגל הספורטיבית של קיה, ה-K8. העיצוב של ה-K8, המתמקד ברגישויות וחוויות הממוקדות באדם, משתמש באלמנטים המעניקים חוויות שונות באמצעות ההרמוניה של טכנולוגיות חדשניות ועיצוב מוכוון עתיד.

'Bold for Nature' היא יצירה שבה עץ ענק הופך לפסל מופשט. עקרון העיצוב משלב אלמנטים אנושיים, טבעיים וחומריים ליצירת יופי מוצק.

'Bold for Nature' יושם לראשונה ב-SUV ספורטאז', עם עיצוב המגלם את העולם הטבעי וכתוצאה מכך מייצר צורה נועזת אך אורגנית.

שתי יצירות אמנות נוספות כוללות את 'DI Monument Display', תערוכה מעוררת מחשבה המציגה באופן סמלי את המשמעות של 'Opposites United' באמצעות שני מסכי תצוגה המשדרים תכונות שונות באמצעות ניגודים חזותיים. 'DI Mirrored Room' היא תערוכה המורכבת מעמוד תצוגת וידאו בעל ארבעה צדדים המשדר את המרכיבים המרכזיים של 'Opposites United'. מראות המותקנות ברחבי התערוכה מסייעות ליצור תחושת מרחב אינסופית, מאפיין מרכזי של החללים הפנימיים של דגמי קיה האחרונים.

קארים חביב, ראש מרכז העיצוב הגלובאלי של קיה, אמר: "יצרנו חלל אינטראקטיבי שבו אנו יכולים לתקשר את תפיסת העיצוב שלנו ללקוחותינו. פסלים מדהימים אלה לא רק מסייעים להציג את תפיסת המותג והעיצוב החדשה של קיה, הם גם מפתים את הציבור לחשוב על הטבע ועל העולם הסובב אותם. אנו נמשיך להשיק כלי רכב שיתבססו על תפיסת העיצוב המופשטת שלנו כדי להבטיח את חווית הלקוח האותנטית ביותר".

 

whatsapp דילוג לתוכן