המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

קיה אקסיד פרימיום: קרסואובר משפחתי – מעוצב, דינאמי ובטיחותי

קיה XCeed, רכב הפנאי שטח של קיה שהושק בישראל בתחילת 2020, קוצר ביקורות מפרגנות וזוכה לעניין רב.

קיה אקסיד מציע המון סטייל, יעילות ושימושיות. הקרוסאובר החדש משלים את סדרת הקרוסאוברים הפופולריים והבולטים של קיה בארץ ובעולם. עם מראה הקרוסאובר החדשני בתצורת הקופה הוא נבנה במיוחד בהתאמה למעוניינים ברכב משפחתי מודרני המשלב נוחות, נראות וביצועים.

מבחינת ביצועי הרכב, קיה אקסיד, מרגיש כמו קרוסאובר ספורטיבי. יש לו מנוע חדשני ומתקדם, בנפח 1.4 ליטר, הכולל טורבו, והספק של 140 כ”ס, ומומנט של 24.7 קג”מ החל מ-1,500 סל”ד. המנוע של קיה אקסיד מוכר מדגמים נוספים; דינאמי, יעיל, ומוכיח צריכת דלק טובה. הרבה בזכות השילוב הטוב והבריא, בינו לבין תיבת ההילוכים כפולת המצמדים, בעלת שבעה יחסי העברה. תיבה כפולת מצמדים, היא תיבה שמשפרת את ביצועי הרכב בזכות מהירות העברת ההילוכים.

אקסיד פרמיום

 

הנסיעה ברכב שקטה נוחה ושקטה. נעים ומהנה לנהוג בו, ותחושת הביטחון והיציבות של הקיה האקסיד מורגשת מאד.

קיה אקסיד אבזור נוחות

הקיה אקסיד מציע כסטנדרט חבילות אבזור נוחות ובטיחות מרשימות, כאשר רמת הגימור הגבוהה – רמת הפרימיום, מרחיבה את רשימת האבזור והמערכות ומציעה חבילה משודרגת ומהודרת.

בכל הקשור לאבזור הרכב, תמצאו בקיה אקסיד את כל מה שאתם צריכים: ממערכת שמע, עם צג מגע חד ואיכותי בגודל 8 אינץ', מערכת שתומכת ב-Android Auto, Apple CarPlay לחיבור מהיר ויעיל לטלפון החכם שלכם ושליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה.

ברמת הביניים (EX) תקבלו גם ריפוד בד משולב עור, בקרת אקלים דו איזורית, לוח השעונים דיגיטלי בגודל של 12.3 אינץ', בלם יד חשמלי ומפתח חכם.

אקסיד ברמת גימור פרימיום מוסיף לרשימת האבזור גם מושב נהג עם כיוונון חשמלי וזיכרון ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית – בקרת שיוט חכמה השומרת על מרחק בטיחות מהרכב שמלפנים – מאיצה ומאטה בהתאם ובאופן אוטומטי.

מרווח פנים ושימושיות

אם אתם משפחה של 4-5 נפשות ואתם מחפשים לעצמכם קרוסאובר משפחתי מרווח מספיק עבורכם, הקיה אקסיד יספק לכם מרווח פנים ושימושיות רכב ביום יום, לכל בני המשפחה. השימושיות באה בצורת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים ברכב, כך כל צד יוכל לבחור לעצמו טמפרטורה הנוחה לו. כמו גם, הנוסעים מאחור ייהנו גם הם מפתחי אוורור ייעודים, ויוכלו לכוון אותם ידנית.

מרווח הראש לנוסעים מאחור הוא 953 מ"מ, מה שמאפשר כניסה נוחה גם לנוסעים בוגרים, מרווח הרגליים/ברכיים לנוסעים מאחור הוא 883 מ"מ, ומרווח כתפיים באורך 1,406 מ"מ, יאפשר לחלקכם להכניס אך שלושה מושבי בטיחות, בהתאם לסוג מושבי הבטיחות שלכם, או כניסת שלושה נוסעים בוגרים.

תא מטען בנפח שימושי של 426 ליטר, שיצליח להכיל גם עגלת אמבטיה, שקיות סופר ועוד. בקיפול המושב האחורי תוכלו לקבל שטח נוסף לאחסון בתא המטען, בנפח 1,378 ליטר.

על בטיחות לא מתפשרים

קיה אקסיד הוא SUV טכנולוגי ובטיחותי, המגיע עם 6 כריות אוויר, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות, מגרסת הבסיס, מערכות בטיחות כמו: התראה ותיקון אקטיבי לסטייה מהנתיב, מערכת בלימה אוטונומית, בלימת חירום של הרכב עד 60 קמ”ש, "ניטור מרחק רכב מלפנים": מערכת המסייעת במניעת התנגשות מלפנים. המערכת מסוגלת לזהות כלי רכב הנוסעים לפניך והולכי רגל, משתמשת במצלמה כדי לנטר את המהירות והמרחק בין כלי הרכב ובמקרה של סכנת התנגשות מזהירה את הנהג באמצעות התראה ויזואלית ובמידת הצורך הרכב יבלום באופן אוטומטי.

קיה אקסיד רכב בטיחותי וספורטיבי

בגרסת הפרימיום מתווספות למערכות הבטיחות גם: התראה על תנועה חוצה מאחור, מערכת זיהוי כלי רכב בשטח מת עם התראה ויזואלית במראות הצד.

קיה אקסיד מוצע לקהל עם מבחר של עד 12 צבעי מרכב, כולל צבע "Quantum Yellow" הצבע הצהוב הייחודי והמהפנט, שיסובב אחריכם את ראשי כל הסובבים.

קחו את הקיה XCeed לנסיעת מבחן.

מחירים:

קיה אקסיד בגרסת LX – 137,900 שח כולל מע"מ

קיה אקסיד בגרסת EX – 139,900 שח כולל מע"מ

קיה אקסיד בגרסת פרימיום – 145,900 ש”ח כולל מע"מ

whatsapp דילוג לתוכן