המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

קיה נירו קרוסאובר היברידי – ה SUV הנמכר בישראל – חסכוני, מעוצב ובטיחותי למשפחה

קיה נירו ההיברידי, הגיע לשוק הרכב לפני מספר שנים והצליח לעשות מהפכה בתודעת הנהג הישראלי – SUV היברידי, מעוצב, עם מערכת הנעה חסכונית ומהנה בו זמנית, עם תצורת קרוסאובר, שיוצרת מרחב פנימי נדיב למשפחה, וקיבולת מטען גבוהה. לקיה נירו יחס עלות תועלת מהגבוהות בשוק הרכב.

 

לאחרונה, עבר הקיה נירו מקצה שיפורים כחלק ממתיחת פנים שעבר, הכוללת שינויים ושיפורים מקצה לקצה:

  1. עידכוני עיצוב – הפגושים מלפנים ומאחור קיבלו עיצוב חדש, המעניק לקיה נירו ההיברידי מראה תכליתי ומסובב ראשים. הפנסים הראשיים עוצבו מחדש, וקיבלו מראה של “קוביית הקרח” הייחודי של קיה. בחזית הרכב יש פנסי LED, ובחלק האחורי של הנירו, עוצבו גם כן מחדש, פנסי LED עם חתימת אור ייחודית ומודרנית.
  2. עידכוני תא הנוסעים – קיה הציגה סדרה של שדרוגים במראה של תא הנהג והנוסעים ובחומרים ממנו הם עשויים. החלק העליון מחופה בחומר איכותי ורך למגע הנתחם בגימור שחור מבריק ואלגנטי עם דגשים בצבע כסף.
  3. מולטמדיה – קיה נירו המחודש קיבל מערכת מולטימדיה מתקדמת, עם מסך מגע בגודל 8.0 אינץ’, וצג בגודל7 אינץ’ בלוח השעונים ברמת אבזור EX.
  4. נוחות וביצועים – קיה נירו הייבריד החדש, ברמת גימור EX, מצויד בבלם חנייה אלקטרוני חדש ובבלמים אחוריים גדולים יותר, על מנת לשפר את כוח הבלימה ובעצם כך את בטיחות הנסיעה ברכב החדש.
  5. בטיחות – קיה נירו המשודרג זוכה למגוון מערכות בטיחות אקטיביות המסייעות לנהג במהלך הנהיגה ובאופן פעיל למנוע תאונות טרם התרחשותן. בקיה נירו יש בכל רמות האבזור כסטנדרט: בקרת שיוט חכמה, המשלבת Stop & Go, מערכת שעוקבת אחרי הרכב שמלפנים, ומסוגלת כעת להביא את הרכב למצב של עצירה מוחלטת, ולהחזיר אותו עד למהירות השיוט של הרכב שלפניו. כמו כן, לנירו טכנולוגיות בטיחות הכוללות התראת התנגשות קדמית, סיוע לשמירה על נתיב, התראת ערנות נהג וסיוע לאלומה גבוהה, שמשככת את האורות הגבוהים בכל פעם שרכב מגיע מולנו ובכך מונעת את סינוור הנהג.

    קיה נירו 2020

    נתונים טכניים וביצועים

    הנתונים הטכניים של הקיה נירו מעודדים כל נהג או נהגת שאוהבים ומעריכים האצות נמרצות, ותגובות מהירות של המנוע. נפח מנוע הבנזין הוא 1.6 ליטר, עם הספק של 105 כ"ס ומנוע החשמל שלצידו מספק עוד 43.5 כ”ס. ההספק המשולב של שני המנועים יחד הוא 141 כ”ס. תיבת ההילוכים של נירו הייבריד, כפולת מצמדים, כזו שפועלת באופן הטוב ביותר להעברת הילוכים, ולנסיעה חלקה יותר, והיא בעלת שישה יחסי העברה.

    ירוק וחסכוני

    הודות לתכונותיו ההיברידיות, הנירו חסכוני במיוחד בצריכת הדלק. הנירו יאפשר לכם נסיעה של 25 קמ לליטר בנסיעה בינעירונית ו29 קמ לליטר בנסיעה עירונית וזה הודות למערכת שמאחזרת אנרגיה, וכך, בכל בלימה או האטה, הסוללה שלכם ברכב נטענת בעוד חשמל, ומגדילה את טווח הנסיעה החשמלי שלכם בעיר.

    תוכלו לראות בלוח השעונים שלפניכם, מתי המנוע החשמלי נטען וכמה אנרגיה יש בסוללה.

    קחו את הנירו הייבריד לנסיעת הדגמה

     

whatsapp דילוג לתוכן