המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

לבחור את הפיקנטו המתאימה לך – הפופולרית, הספורטיבית או המעוצבת

קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת בישראל מוצעת ללקוח במספר רמות אבזור וגימור לבחירה (כולל אחת חדשה), עם הרבה סטייל, נוחות ומערכות בטיחות מתקדמות, אז בואו נכיר אותן!

מכונית המיני האהובה, קיה פיקנטו, כבשה את ליבו של הנהג הישראלי, וגם את רשימות "רבי המכר" של קטגוריית המכוניות הקטנות, מכוניות המיני. נוסחה מנצחת לא מחליפים, אלא משדרגים, עם תוספות אבזור נוחות לנהג ולנוסעים ברכב, מערכות בטיחות מתקדמות ומחירון תחרותי מול כל המתחרות. עם חידוד והדגשת המראה החיצוני המושך והצעיר של הקיה פיקנטו, קשה שלא לסובב אחריה את הראש.

קיה פיקנטו רמות אבזור

קיה פיקנטו רמות אבזור

 

הפופולרית

רמת ה-EX היא רמת אבזור המרווחת והמוכרת ביותר. אבזור הנוחות בה כולל: הגה כוח חשמלי מתכוונן לגובה, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, חלונות חשמליים, מראות צד חשמליות עם הפשרה, מחשב דרך (חישוב צריכת הדלק, כמה קילומטרים נסענו).

רמת גימור EX כוללת מערכת מולטימדיה מקורית של קיה, עם מסך מגע בגודל 7 אינץ'. בסביבת הנהג, שקעי USB ו-AUX, ומתגי שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה.

הפיקנטו ברמת גימור EX מציעה בנוסף גם מנגנון כיבוי אורות אוטומטי, ציפוי עור להגה ולידית הילוכים, משענת יד קדמית עם תא אחסון, חיישני חניה אחוריים מקוריים, מצלמה אחורית, ולוח שעונים SuperVision, לוח שעונים עם תצוגה נוחה, חדה ומאורגנת לניתוח נתונים נוח ותפעול פשוט של הנהג.

הספורטיבית

GT-LINE היא הגרסה הספורטיבית של פיקנטו.

רמת אבזור זו זוכה להגה D-CUT, המעוצב באופן ספורטיבי, דוושות בגימור אלומיניום, סאנרוף (חלון שמש נפתח), ריפודים דמויי עור שחורים בשילוב חבילת ספורט אדומה, אגזוז "כפול" מצופה כרום וחישוקי סגסוגת ספורטיביים בקוטר 16'.

Picanto GT-Line

גרסת ה GT-LINE מוצעת בארבעה צבעי מרכב – שחור, לבן, ואפור כהה (משולבים באדום) ואדום (משולב לבן).

המעוצבת (והחדשה)

גרסת ה-X-LINE הצעירה ומסוגננת, הצטרפה לא מכבר לנבחרת הפיקנטו. היא מוגבהת ב 1.5 ס"מ בהשוואה לגרסאות האחרות ומגיעה עם חיפויים שחורים לבתי הגלגלים, חישוקי סגסוגת מעוצבים בקוטר 16', אגזוז "כפול" מצופה כרום ותאורת בלם משולבת בספוילר אחורי – להשלמת מראה הפנאי.

פיקנטו XLINE

סביבת הנהג מציעה ריפודים מהודרים דמויי עור, דוושות בגימור אלומיניום, ודיפונים בגימור שחור פיאנו.

כל רמות הגימור מקבלות מערכת מולטימדיה מקורית 7 אינטש, תאורת תא מטען, מתקן מתקפל לאחיזת כוסות לנוסעים מקדימה, כסא נהג מתכוונן לגובה, תא אחסון בגב מושב הנוסע, ואפשרות לקיפול המושב האחורי ביחס של 60:40, כך ניתן להטעין חפצים ארוכים, שדורשים קיפול מושב אחורי, ועדיין, ייוותר מקום ישיבה לנוסע במושב האחורי.

ביצועים

כל רמות הגימור הללו מגיעות עם מנוע אטמוספרי, בנפח 1.25 ליטר המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת ארבעה הילוכים. ברכב עירוני קומפקטי כמו קיה פיקנטו, המנוע חזק, ומספק כוח ודינאמיות בכל שלב בנסיעה.

הדור החדש של קיה פיקנטו קיבל פלטפורמה חדשה שהפכה אותו למרווח יותר, ומחוזק יותר מבחינת השלדה. שלדה חדשה – חזקה וקלה יותר. המתלים שלו שופרו, בזכות כך הנוסעים ברכב ירגישו נוח יותר, ויציב יותר. מערכת ההיגוי טובה יותר בדור האחרון, ומערך הבטיחות מקיף יותר.

בטיחות

כל רמות הגימור של קיה פיקנטו כוללות מערכות בטיחות פאסיביות ואקטיביות כסטנדרט:

מערכות בטיחות פאסיביות (7 כריות אוויר, איזופיקס במושב האחורי, מעטפת פלדה להגנת תא הנוסעים, ועוד).
מערכות בטיחות אקטיביות, כמו בלימה אוטונומית (אוטומטית, ללא התערבות הנהג) במקרה חירום.

פירוט מערכות הבטיחות הקיימות בדגמי קיה פיקנטו X LINE GT LINE וEX

1. 7 כריות אוויר
2. מערכת בקרת סטייה מנתיב – התראה
3. בלימה אוטומטית בעת חירום
4. ניטור מרחק מלפנים
5. זיהוי הולכי רגל
6. זיהוי רכב דו גלגלי
7. מצלמת רוורס
8. חיישני חגורות בטיחות
9. זיהוי תמרורי תנועה

קיה פיקנטו מחירון:

דגם EX מחיר – 82,900 שח
דגם GT LINE מחיר – 85,900 שח
דגם XLINE מחיר – 85,900 ש”ח

המחירים כוללים מעמ ולא כוללים אגרה על סך 1,235 ש"ח.

7 שנות אחריות יצרן.

הזמינו עכשיו נסיעת מבחן

whatsapp דילוג לתוכן