המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

מכוניות היברידיות – מיתוסים ותפיסות מוטעות

בשנים האחרונות, הולכת ומתגברת הדאגה לאיכות הסביבה – יחסי הגומלין בין האדם לסביבתו הטבעית: אנחנו חושבים ירוק, דואגים למחזר, נמנעים מזיהום האוויר וחלק לא קטן מאתנו – אף מתעניין במכוניות   ההיברידיות. מדוע? כי ידוע שכלי רכב בעלי מנוע בנזין, הינם המקור העיקרי לזיהום האוויר בערים הגדולות.

יחד עם זאת, למרות שלל היתרונות הידידותיים שמכוניות היברידיות מביאות עימן לסביבה ו… לסביבת הנהג, עדיין ניתן לזהות באוויר כמה מיתוסים שהגיע הזמן להפריך, אחת ולתמיד.
אז… רגע לפני שיחסי הגומלין בין האדם לסביבת הנהג ההיברידית עולים על באמפר, בואו נבחן כמה מהתפיסות המוטעות והנפוצות בנוגע למכוניות היברידיות. מחשב מסלול מחדש…

קיה נירו רכב פנאי שטח היברידי חסכוני בדלק

טוענים כי קשה למצוא עמדות טעינה לכלי רכב היברידיים. אז טוענים

בואו נעשה סדר: מכונית היברידית היא לא מכונית חשמלית מן הקצה אל הקצה ולא בהכרח מכונית היברידית נטענת "פלאג-אין", אם לקרוא לילדה בשמה. מכוניות היברידיות אינן זקוקות לטעינה חיצונית – הן מונעות ברוב המקרים, תתפלאו לגלות, באמצעות מנוע בנזין. תפקידו של המנוע החשמלי, המופעל באמצעות סוללה נפרדת, הוא לסייע למנוע הבנזין. מכוניות היברידיות, כמו מכוניות בעלות מנוע בנזין, מחייבות תדלוק בצורה המסורתית. בקיצור: לבדוק שמן מים?

הרכבים הירוקים של קיה ישראל

חושבים שמכוניות היברידיות מתאימות רק לקיץ? תחשבו שוב

אמנם צריכת הדלק גבוהה יותר במזג אוויר קר, מכיוון שטמפרטורות נמוכות מפחיתות את היכולת של המנוע ודורשות אנרגיה רבה יותר כדי להמשיך לפעול, אך נתון זה אינו הופך את המכוניות ההיברידיות לפחות אטרקטיביות בחודשי החורף. למעשה, מכוניות היברידיות קלות הרבה יותר לתפעול לעומת רכבים המונעים בדלק בגלל המנועים החשמליים שלהן. בנוסף, למנוע חשמלי יש פחות חלקים נעים לעומת מנוע בנזין, דבר המאפשר למכונית לנוע בצורה יעילה יותר ולנצל את האנרגיה בצורה טובה יותר, גם במזג אוויר קר.

מכוניות היברידיות אינן מתאימות למשפחות? יש לנו חדשות בשבילכם

בקיה השכילו להבין, כי נסיעה עם ילדים מחייבת שפע של מקום במושב האחורי.
ודאי תשמחו לגלות, כי הדגמים ההיברידיים של קיה מתאימים אפילו למשפחות גדולות ומציעים שפע של מקום בחלל הפנימי גם לנוסעים וגם למטען. קיה נירו, למשל, מציעה מטען מכובד בנפח של 427 ליטר, וכן מרחב פנימי נדיב המאפשר להסיע 5 אנשים בקלות ובנוחות. במקביל, כל הדגמים ההיברידיים שלהם, מצוידים במאפייני בטיחות ברמה הגבוהה ביותר.

רכבים היברידיים עם עיצוב פנים מהודר

קשה לתחזק מכוניות היברידיות? קשה יש רק בלחם. וגם זה בקושי

לאורך השנים, נחשבות מכוניות היברידיות לכבשים שחורות הקשות לתחזוקה.
אך בפועל – ההיפך הוא הנכון. למכוניות היברידיות יש תוחלת חיים ארוכה הרבה יותר לעומת רכבים מסורתיים. מדוע? כי יש להן הרבה פחות חלקים נעים המצריכים תחזוק.
התוצאה: הן אינן זקוקות לחלק גדול מהתיקונים והתחזוקה המסורתיים שדרושים
עבור דגמים אחרים עם מנוע בעירה פנימית. בשורה התחתונה:
כל עוד הסוללה של רכב היברידי מתוחזקת היטב – הרכב ההיברידי יעניק תוחלת חיים מרשימה.

מכוניות היברידיות אינן מסוגננות או אטרקטיביות? בוא נחסוך גם את המיתוס הזה

האם כדי לנהוג במכוניות היברידית אצטרך לוותר על סטייל? חדשות טובות: ההפך הוא הנכון. הדגמים ההיברידיים מבית קיה מרשימים מבחינת העיצוב, בלי לוותר על הפונקציונליות. נירו, לצורך הדוגמה – דגם ה-HUV ההיברידי מבית קיה, הוא רכב מעוצב לעילא ולעילא. אין זה פלא שהוא זכה השנה במספר רב של פרסי עיצוב יוקרתיים עבור הסגנון האסתטי והמהנה שלו.

קיה נירו מכונית היברידית מעוצבת ויפה

לסיכום: בואו נשאיר את המיתוסים ואת התפיסות המוטעות בתא הכפפות…

מכוניות היברידיות מודעות לאיכות הסביבה ובהחלט אין להן במה להתבייש מול מכוניות הבנזין – לא ברמת העיצוב ובטח לא ברמת התפקוד. בטח ובטח לא כשמדובר בדגמי קיה הירוקים, שהצליחו להפתיע גם פרפקציוניסטים אפורים מהסיבוב הראשון: הן ברמת האבזור העשיר והן ברמת העיצוב והחלל הפנימי המכובד.

אז… באיזה צבע תבחרו את הקיה הירוקה שלכם?

כבר רכשתם קיה נירו? אנו ממליצים לכם להוריד את אפליקציית המדריך לרכב במציאות רבודה של קיה נירו

whatsapp דילוג לתוכן