המשך לתוכן
נסיעת מבחן
  • מגוון יחידות הנעה ירוקות לחיסכון בדלק ושמירה על הסביבה
  • מאובזר מסך מולטימדיה 10.25 אינץ
  • בטיחותי מערכות בטיחות אקטיביות
  • תא מטען מרווח עם אפשרות לקיפול מושבים
  • פתח טעינה חשמלית

חיצוני

קיה נירו פלוס – מאובזר וטכנולוגי עם מגוון יחידות הנעה מחושמלות

כולל היברידי, היברידי נטען וחשמלי מלא

פנימי

קיה נירו פלוס - סביבת נהג מאובזרת, נוחה וטכנולוגית

מסך מולטימדיה מקורי 10.25 אינץ',קישוריות אלחוטית לסלולרי ובקרת אקלים דיגיטלית

בטיחות

מערך בטיחות המשלב טכנולוגיות מתקדמות המקנות בטיחות אקטיבית

מערכות בטיחות מתקדמות המזהות גורמי סיכון, מסייעות בקבלת החלטות ומעצימות את חוויית הנהיגה.

** מערכות הבטיחות הינן אמצעי עזר וסיוע בלבד, הפועלות תחת תנאים ומגבלות שונים והן אינן מהוות תחליף לשמירה על כללי הנהיגה, לזהירות ולערנות הנהג

צבעי הרכב

  • נירו פלוס היברידי 1.6 GX אוט'

כתבות

Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 20851 [post_author] => 12 [post_date] => 2022-09-08 15:08:25 [post_date_gmt] => 2022-09-08 15:08:25 [post_content] =>

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של קיה נירו פלוס, גרסה מעודכנת של קיה נירו היוצא .שהוצגה בשוק הקוריאני כדגם המיועד לשירותי נסיעה כמו מוניות ועוד. להזכירכם, קיה נירו הרגיל כבר לא משווק בישראל ואת הנירו החדש שהוצג השנה נקבל רק בשנה הבאה בגרסה היברידית, היברידית פלאג-אין וחשמלית EV

קיה נירו פלוס הוא כאמור גרסה חדשה לנירו היוצא המיועדת לשירותי נסיעה ומסיבה זו הדגם זכה לשינוי אחד משמעותי לעומת הדגם היוצא, תוספת של 85 מ"מ לגובה המאפשרת כניסה נוחה וזקופה יותר למושב האחורי, מי שבעיקר יאהב את זה אלו הורים לילדים במושבי בטיחות שכן נוח יותר להושיב כך את הילדים. לא רק הורים יאהבו את זה אלא גם כל מי שקצת מתקשה ביציאה מהרכב שכן כעת יש גם במושב האחורי מוטות אחיזה על קורות B. שינוי נוסף שבוצע הוא הזזה קלה לאחור של המושב האחורי בכדי להגדיל את המרווח לרגליים.

לקריאת המאמר המלא

[post_title] => חדש בישראל: 2022 קיה נירו פלוס - מחיר החל מ-162,900 שקל [post_excerpt] => הנירו פלוס היא גרסה חדשה לנירו היוצא עם תקרה גבוהה יותר ב-8.5 ס"מ ומרווח משופר במושב האחורי. הדגם ישווק עם אותן יחידות הנעה של הדגם היוצא - היברידי, פלאג-אין וחשמלי מלא. [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => %d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-2022-%d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8-%d7%94%d7%97%d7%9c-%d7%9e-162900-%d7%a9 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2022-09-12 05:46:02 [post_modified_gmt] => 2022-09-12 05:46:02 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://kia-israel.co.il/?p=20851 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 20861 [post_author] => 12 [post_date] => 2022-09-12 05:57:40 [post_date_gmt] => 2022-09-12 05:57:40 [post_content] =>

מהחזית מדובר בקיה נירו המוכר והנפוץ, אך מבט מהדופן יחשוף חלונות צד גדולים וגג מוגבה. מאחור שמשה אחורית מוגבהת והמראה הסופי המתקבל מזכיר מסחריות קלות או מיקרוואנים. המידות החיצוניות כמעט זהות לקיה נירו המוכר, למעט הגובה כמובן. אורכו של קיה נירו פלוס 4,385 מ"מ, רוחבו 1,805 מ"מ, גובהו נע בין 1,630 ל- 1,640 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,700 מ"מ. נפח תא המטען בגרסאות ההיברידיות עומד על 367 ליטרים. דווקא הגרסה החשמלית נהנית מתא מטען גדול יותר בנפח 397 ליטרים. בתא הנוסעים מושבים ודיפוני דלתות דקים בכדי להעניק מרווח משופר לנוסעים.

 

לקריאת המאמר המלא

[post_title] => קיה נירו פלוס כבר בישראל [post_excerpt] => מעט לפני הגעת הדור החדש של קיה נירו, מושק בישראל קיה נירו פלוס השימושי המבוסס על הנירו היוצא עם מבחר יחידות הנעה מחושמלות. המחיר החל מ- 162,900 ₪ [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => %d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2022-09-12 05:57:40 [post_modified_gmt] => 2022-09-12 05:57:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://kia-israel.co.il/?p=20861 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 20856 [post_author] => 12 [post_date] => 2022-09-08 15:21:44 [post_date_gmt] => 2022-09-08 15:21:44 [post_content] =>

הנירו פלוס מבוססת כאמור על הדור היוצא של הנירו, אך בעלת עיצוב מעט שונה, עם מראה בסגנון מיניוואן קומפקטי וקצת פחות ג'יפון, כאשר הדגם מצויד בגג גבוה יותר ב- 8 ס"מ (לסה"כ של 1.625 מטר), לטובת הגדלת מרווח הפנים של הרכב ובמיוחד בספסל האחורי ובתא המטען, משום שהדגם פותח בעולם בראש ובראשונה עבור שוק המוניות שם יש דרישה גבוהה מאוד לדגמים היברידיים, מרווחים ושימושיים. בארץ הוא אמור לפנות דווקא ללקוחות פרטיים וככל הנראה גם לשוק המוניות. בתוך הרכב הוא מציע את העיצוב המוכר של הנירו, אך המושבים האחוריים קצת יותר דקיקים וכנ"ל דיפוני הדלתות לטובת הגדלת המרווח לנוסעים.

הדגם ישווק בארץ ב-3 גרסאות לבחירה.

לקריאת המאמר המלא

[post_title] => קיה נירו פלוס בישראל – החל מ-162,900 שקל [post_excerpt] => בשעה שהדור השני של קיה נירו מתעכב מלהגיע לארץ, מתחילה טלקאר היבואנית בשיווק דגם הנירו פלוס, גרסה חדשה של הדור היוצא דווקא, המצוידת בעיצוב מעט שונה. הדגם ישווק בדגמי הייבריד, פלאג אין וחשמלי מלא במחיר שיחל מ-162,900 שקל. [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => %d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%9c-%d7%9e-162900-%d7%a9%d7%a7%d7%9c [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2022-09-12 06:33:20 [post_modified_gmt] => 2022-09-12 06:33:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://kia-israel.co.il/?p=20856 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 20866 [post_author] => 12 [post_date] => 2022-09-12 06:13:58 [post_date_gmt] => 2022-09-12 06:13:58 [post_content] =>

במסגרת השינויים, ל'פלוס' שבכה חדשה ועדכנית בעיצובה, ויחידות התאורה חודשו. בסביבת הנהג מולטימדיה חדשה הכוללת קישוריות סלולרית וצג "10.2 גדול מקודמו המציג גם יישומים כמו וויז.

כמו עד כה, לגרסאות ההיברידיות הספק משולב של 141 כ"ס ולזו החשמלית 204 כ"ס.

צריכת הדלק בנירו ההיברידי היא 18.9 ק"מ/ל' והציון הירוק 3. לנירו 'פלוס' ההיברידי-נטען טווח חשמלי של 49 ק"מ, וצריכת דלק מוצהרת של 52.6 ק"מ/ל'. לנירו החשמלי סוללת 64 קוט"ש, טווח של 427 ק"מ וטעינה מהירה של 100 ק"ו.

 

לקריאת המאמר המלא

[post_title] => קיה נירו 'פלוס' בישראל – המחירים החל מ-163,000 שקלים [post_excerpt] => קיה נירו מוצע כעת במהדורה מעודכנת ומעט מוגדלת בממדיה, והגרסה ההיברידית חוזרת להיצע לצד הנטענת והחשמלית. המחירים עלו [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => %d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%97%d7%9c-%d7%9e-163000 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2022-09-12 06:13:58 [post_modified_gmt] => 2022-09-12 06:13:58 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://kia-israel.co.il/?p=20866 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) )

מחירון קיה נירו פלוס

קיה נירו EV – מעוצב ומאובזר עם 5 שנות אחריות (או 100 אלף קמ, המוקדם מביניהם)
table fix area
דגם קבוצת רישוי ללא מע"מ כולל מע"מ סכום האגרה המחיר כולל מע"מ ואגרת רישוי
נירו פלוס הייבריד GX 4 146,923 ש"ח 171,900 ש"ח 2,326 ש"ח 174,226 ש"ח
נירו פלוס פלאג-אין LX 4 158,034 ש"ח 184,900 ש"ח 2,643 ש"ח 187,543 ש"ח
נירו פלוס חשמלי 5 170,855 ש"ח 199,900 ש"ח 567 ש"ח 200,467 ש"ח
דרגת זיהום אוויר

נתוני צריכת החשמל וטווח הנסיעה הם על-פי נתוני היצרן לפי בדיקות מעבדה. צריכת החשמל וטווח הנסיעה בפועל מושפעים, בין היתר, גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב, ממאפייני הנהיגה ומקיבולת ובלאי הסוללה ויכולים אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.

דגם צריכת דלק ממוצעת בליטרים ל - 100 ק"מ דרגת זיהום
נירו פלוס הייבריד GX 5.3 משולב 4
נירו פלוס פלאג-אין LX/EX צריכת דלק בנסיעה משולבת משוקללת
לשתי הנעות (ליטר/100 ק"מ)
1.5
צריכת חשמל
(וואט שעה/ק"מ)
120
טווח נסיעה
חשמלית (ק"מ)
49
2
דגם צריכת חשמל (וואט שעה/ק"מ) טווח נסיעה חשמלית (ק"מ) דרגת זיהום
נירו פלוס חשמלי 166 427 1

דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי**

נתוני היצרן עפ"י בדיקת מעבדה. תקן EC 715/2007*2018/1832AP/AX *המדד מחושב לפי תקנות "אוויר נקי" (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), התשס"ט 2009.

רמת האבזור הבטיחותי
קוד דגם תיאור דגם רמת האבזור הבטיחותי
575 נירו פלוס הייבריד GX 5
570/572/573 נירו פלוס פלאג-אין LX/EX / חשמלי 3
רמת בטיחות גבוהה
0
1
2
3
4
5
6
7
8
רמת בטיחות נמוכה
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב:
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות בנירו פלוס הייבריד GX
קיים
7
כריות אוויר
קיים
מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום
קיים
מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל ורוכבי אופניים
קיים
מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב
קיים
מערכת זיהוי כלי רכב ב "שטח מת"
קיים
מערכת התרעה במצב של עייפות נהג
קיים
בקרת שיוט אדפטיבית
קיים
מערכת אזהרת פתיחת דלת
לא קיים
בקרת מהירות חכמה (ISA)
לא קיים
בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור
לא קיים
מערכת להתרעה על השארת ילדים ברכב
לא קיים
הכנה להתקנת מנעולי אלכוהול
לא קיים
מערכת אקטיבית למניעת התנגשות צד בשטח מת
לא קיים
מערכת התרעה במצב של היסח דעת הנהג
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות בנירו פלוס פלאג-אין LX/EX / חשמלי
קיים
7
כריות אוויר
קיים
מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום
קיים
מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל ורוכבי אופניים
קיים
מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב
קיים
מערכת התרעה במצב של עייפות נהג
קיים
בקרת שיוט אדפטיבית
לא קיים
מערכת זיהוי כלי רכב ב "שטח מת"
לא קיים
בקרת מהירות חכמה (ISA)
לא קיים
בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור
לא קיים
מערכת להתרעה על השארת ילדים ברכב
לא קיים
הכנה להתקנת מנעולי אלכוהול
לא קיים
מערכת אקטיבית למניעת התנגשות צד בשטח מת
לא קיים
מערכת אזהרת פתיחת דלת
לא קיים
מערכת התרעה במצב של היסח דעת הנהג

מקרא:

מערכת מותקנת בדגם הרכב
מערכת אופציונאלית להתקנה
מערכת שאינה מותקנת ברכב
אין בפרסום המובא כאן כדי לחייב את היצרן ו/או את החברה באספקת דגמים שיכללו את כל או חלק מהאביזרים, הציוד והמערכות מוצגות. היצרן שומר לעצמו את הזכות לבטל, להוסיף, לשנות ולשפר ללא הודעה מוקדמת.התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח.
למעלה
להזמנת נסיעת הדגמה
whatsapp דילוג לתוכן