הדרך הטובה ביותר מבחינתנו להיות הכי טובים היא להקשיב לכם וללמוד מפנייתכם/תלונתכם היכן עלינו לשפר.
פנייתכם/תלונתכם תעזור לנו להתייעל ולתת לכם את השירות הטוב ביותר.
אנו מבטיחים להתייחס לכל פניה/תלונה שלכם ברצינות הנדרשת.
איך יוצרים עימנו קשר?
בכתובת המייל: pniottalcarmotors@talcar.co.il
בפקס: 03-6372654
בטלפון: 1-800-377-775
השארת פרטים בטופס המקוון בעמוד זה בלחצן "איך נוכל לעזור לך", ואנו נחזור אליכם.
שמו של הממונה על תלונות הציבור: גב' מירי שמחי
אזרחים ותיקים, אנו כאן בשבילכם
צרו עימנו קשר בטלפון 1-800-377-775 ואנו נסייע לכם בבירור פנייתכם/תלונתכם.
זמני טיפול בתלונות הציבור
לאחר קליטת פנייתך יתבצע הליך בירור מקיף ומקצועי.
עם סיום הטיפול בפנייתך, תישלח אליך תשובה בכתב או שנציג מטעמנו יצור עמך קשר טלפוני.
לתשומת ליבך, משך הזמן המרבי למתן תשובה סופית ללקוח יהיה עד 45 ימי עסקים ממועד קבלת הפנייה (לפניית אזרחים ותיקים 21 ימי עסקים). במקרים חריגים יוארך המועד למענה סופי ללקוח ב- 15 ימי עסקים נוספים. במקרה של הארכת המועד, ישלח עדכון על כך.
לתשומת ליבכם, ערוץ זה מיועד לתלונות הציבור בלבד, אין לפנות באמצעות ערוץ זה בבקשות לבירורים.