המשך לתוכן
קיה קרניבל 2025

קיה קרניבל זכה לעדכון בסוף שנת 2024 ומיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של המותג. הדגם קיבל גריל חדש ורחב יותר, יחידות תאורת לד אנכיות עם תאורת יום ייחודית, חישוקי 17 או 19 אינץ' בעיצובים חדשים, יחידות תאורה מעודכנות מאחור, וידית נסתרת לפתיחת דלת תא המטען לטובת מראה נקי יותר. עוד נוספו צבעי מרכב חדשים למבחר.

לקריאת המאמר המלא

קיה קרניבל 2025

מתיחת הפנים שלה קרניבל מיישרת קו עיצובי עם כלל רכבי הקבוצה, לרבות חזית נאה עם יחידות תאורה ראשיות אנכיות, ופס לד מתוחכם המקיף את יחידת התאורה מבחוץ ומלמעלה. מבט מהצד מציג את הצללית המוכרת של הקרניבל, כלומר אוטו גדול וארוך, כאשר בקיה 'שברו' את המראה עם קורה C מוכספת עם ריקועים, וחישוקי 17" נאים. מאחור העיצוב 'מתכתב' עם זה הקדמי, ומשלב יחידות תאורה אנכיות ופס לד הנמתח משני הצדדים לכיוון מרכז הרכב. התוצאה הסופית כאמור נאה למדי.

 

לקריאת המאמר המלא

Kia Niro Plus

הנירו פלוס תוכנן עבור שירותי "תחבורה כשירות" (MAAS). כלומר, הסעה עסקית ו/או שיתופית של נוסעים ומטענים. הרכב דומה באורכו וברוחבו לנירו "הרגילה", אולם הגג שלו גבוה יותר בכ‏־8.5 סנטימטרים, מה שמעניק לו פרופורציות של סטיישן מוגבהת או של מסחרית עירונית נוסח ברלינגו ושות'.

 

לקריאת המאמר המלא

קיה נירו פלוס
עיצוב חיצוני – הנירו פלוס רכב פנאי חדש, שבולט עם הגג המוגבה בחלקו האחורי שמאפשר לנוסעים מאחור מרחב גדול. בחזית, מכסה מנוע קצר, פנסי חזית משתלבים לכנפיים, במבנה הפגוש קיים כונס קדמי אטום שכולל פתח לשקע טעינה ופנסי לד לתאורת יום בצורת ראש חץ. בחלק התחתון קיים כונס אוויר רחב. 
הצד, אלגנטי במבנה SUV מוגבה בגג ומאחור. הדלתות רחבות וכוללות מגן תחתון, חלונות כהים מאחור, קשתות גלגלים בחיפוי פלסטיק קשיח. חישוקי אלומיניום מהודרים. 
 
נירו פלוס - מרחב פנימי

הקונסולה המרכזית, הודות לעובדה שאין לנו פה מנוע בנזין, בנוייה עם חלק קטן ממנה שמרגיש כאילו הוא צף ועם הפרדה ברורה בין אזור המזגן והמולטימדיה לאזור האחסון, השליטה והגיר. יש לא מעט תאי אחסון (לא ממש מספקים בגודלם) – פתוחים וסגורים – בסביבת הנוסעים מלפנים, יש שקע מצת וזוג חיבורי USB (אחד לאנדרואיד אוטו ואחד לטעינה) אך ורק מלפנים, ויש – קבלו את זה – אנדרואיד אוטו אלחוטי! כן, בקיה נירו פלוס, החשמלית העממית משהו, יש אנדרואיד אוטו אלחוטי – בעוד שברכבים ברמת מחיר של גם פי 4 ו-5 ממנה אין.

 

לקריאת המאמר המלא

נירו פלוס - אחורה

העיקר בגרסה זו הוא בשינוי החלק האחורי של הדגם המוכר; אורכו של הרכב גדל ב-3 ס"מ ל-438.5 ס"מ, ובעיקר, גובהו עלה באופן משמעותי, ב-9 ס"מ ל-164 ס"מ; בנוסף, מבנה הדלת האחורית אחר. שינויים אלה נועדו להגדיל את המרחב מאחור בכלל, ולשפר את מרווח הראש ותנוחת הישיבה שם בפרט. בנוסף, ל'פלוס' שבכה ויחידות תאורה חדשות, ובסביבת הנהג מולטימדיה עדכנית עם צג "10.2 גדול מקודמו וקישוריות סלולרית.

לקריאת המאמר המלא

Niro Plus EV

החלק הקדמי של הנירו פלוס נראה הומוגני ונאה, בדיוק כמו הנירו הקודם. לעומתו הטיפול בחלק האחורי, עם הגג הגבוה והדלת האחורית האנכית, לא ממש מסתדר בעין. עם זאת, חשוב לציין כי לאחר אלפי נירו פלוס ששווקו בישראל ב 2022 ו 2023, מרביתם בדגם הפלאג אין, העין כבר התרגלה, ומה שנראה מוזר ומעוות, הופך לפשוט 'לא מושך'.

 

לקריאת המאמר המלא

whatsapp דילוג לתוכן