כיול המתלים ב-EV3 נמצא בצד הרך של הסקאלה, והנוחות הכללית ברכב מצוינת, בוודאי בהשוואה ללא מעט תוצרת סינית ברמת המחיר הזו. אם נפרוט זאת לגורמים נספר כי למרות משקל עצמי של כמעט 2 טון בגרסת הסוללה הגדולה, יכולת הספיגה מצליחה לרכך היטב את מרבית השיבושים ולבלוע פסי האטה, מהסוג שלא חסר בכבישי ישראל. לזה מתווסף גם בידוד רעשים מוצלח, למעט רעשי רוח שנשמעים במהירויות תלת-ספרתיות, אך לא באופן טורדני.
באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימושומדיניות פרטיות.