המשך לתוכן
נסיעת מבחן
קיה נירו פלוס EV, קרוסאובר משפחתי מתקדם, 100% חשמלי, מאובזר ובטיחותי

קיה נירו פלוס EV, קרוסאובר משפחתי מתקדם, 100% חשמלי, מאובזר ובטיחותי

  • יחידת הנעה חשמלית חיסכון ושמירה על הסביבה
  • מאובזר מסך מולטימדיה 10.25 אינץ
  • בטיחותי מערכות בטיחות אקטיביות
  • תא מטען מרווח עם אפשרות לקיפול מושבים
  • פתח טעינה חשמלית

חיצוני

קיה נירו פלוס EV, מרווח במיוחד עם תא מטען ענק ושפע של מקום לכוווולם!

עם טווח נסיעה של עד 427 ק"מ*

פנימי

קיה נירו פלוס EV, סביבת נהג מאובזרת, נוחה וטכנולוגית

מסך מולטימדיה מקורי 10.25 אינץ',קישוריות אלחוטית לסלולרי ובקרת אקלים דיגיטלית

בטיחות

מערך בטיחות המשלב טכנולוגיות מתקדמות המקנות בטיחות אקטיבית**

מערכות בטיחות מתקדמות המזהות גורמי סיכון, מסייעות בקבלת החלטות ומעצימות את חוויית הנהיגה.

** מערכות הבטיחות הינן אמצעי עזר וסיוע בלבד, הפועלות תחת תנאים ומגבלות שונים והן אינן מהוות תחליף לשמירה על כללי הנהיגה, לזהירות ולערנות הנהג

צבעי הרכב

  • נירו פלוס היברידי 1.6 GX אוט'

כתבות

Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 24925 [post_author] => 12 [post_date] => 2025-02-13 15:11:13 [post_date_gmt] => 2025-02-13 15:11:13 [post_content] =>

החלק הקדמי של הנירו פלוס נראה הומוגני ונאה, בדיוק כמו הנירו הקודם. לעומתו הטיפול בחלק האחורי, עם הגג הגבוה והדלת האחורית האנכית, לא ממש מסתדר בעין. עם זאת, חשוב לציין כי לאחר אלפי נירו פלוס ששווקו בישראל ב 2022 ו 2023, מרביתם בדגם הפלאג אין, העין כבר התרגלה, ומה שנראה מוזר ומעוות, הופך לפשוט 'לא מושך'.

 

לקריאת המאמר המלא

[post_title] => קיה נירו פלוס EV – היתרונות נסתרים מהעין [post_excerpt] => הנירו פלוס מציג יתרונות לא זניחים בדמות מרחב פנימי, טווח ומוניטין. צריך להתגבר על המראה הלא שגרתי של הרכב. [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => %d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1-ev-%d7%94%d7%99%d7%aa%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a0%d7%a1%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%9f [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2025-02-13 15:11:13 [post_modified_gmt] => 2025-02-13 15:11:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://kia-israel.co.il/?p=24925 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 24929 [post_author] => 12 [post_date] => 2025-02-13 15:17:00 [post_date_gmt] => 2025-02-13 15:17:00 [post_content] =>

העיקר בגרסה זו הוא בשינוי החלק האחורי של הדגם המוכר; אורכו של הרכב גדל ב-3 ס"מ ל-438.5 ס"מ, ובעיקר, גובהו עלה באופן משמעותי, ב-9 ס"מ ל-164 ס"מ; בנוסף, מבנה הדלת האחורית אחר. שינויים אלה נועדו להגדיל את המרחב מאחור בכלל, ולשפר את מרווח הראש ותנוחת הישיבה שם בפרט. בנוסף, ל'פלוס' שבכה ויחידות תאורה חדשות, ובסביבת הנהג מולטימדיה עדכנית עם צג "10.2 גדול מקודמו וקישוריות סלולרית.

לקריאת המאמר המלא

[post_title] => קיה נירו פלוס - מבחן דרכים (חשמלי) [post_excerpt] => ממדים מוגדלים מאחור הם הבסיס ל'פלוס' החדש של קיה נירו אותו פגשנו כבר בגרסה היברידית-נטענת. הגיע זמן החשמל [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => %d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1-%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%a9%d7%9e%d7%9c%d7%99 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2025-02-13 15:17:00 [post_modified_gmt] => 2025-02-13 15:17:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://kia-israel.co.il/?p=24929 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 24933 [post_author] => 12 [post_date] => 2025-02-13 16:36:27 [post_date_gmt] => 2025-02-13 16:36:27 [post_content] =>

הקונסולה המרכזית, הודות לעובדה שאין לנו פה מנוע בנזין, בנוייה עם חלק קטן ממנה שמרגיש כאילו הוא צף ועם הפרדה ברורה בין אזור המזגן והמולטימדיה לאזור האחסון, השליטה והגיר. יש לא מעט תאי אחסון (לא ממש מספקים בגודלם) – פתוחים וסגורים – בסביבת הנוסעים מלפנים, יש שקע מצת וזוג חיבורי USB (אחד לאנדרואיד אוטו ואחד לטעינה) אך ורק מלפנים, ויש – קבלו את זה – אנדרואיד אוטו אלחוטי! כן, בקיה נירו פלוס, החשמלית העממית משהו, יש אנדרואיד אוטו אלחוטי – בעוד שברכבים ברמת מחיר של גם פי 4 ו-5 ממנה אין.

 

לקריאת המאמר המלא

[post_title] => מבחן רכב: קיה נירו פלוס חשמלית תצליח בישראל? [post_excerpt] => המבחן המקיף הראשון שאנחנו עורכים בשנת 2023 הוא לקיה נירו פלוס החשמלית - מה השתנה בה והאם היא שווה את מחירה הלא זול? [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => %d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1-%d7%97%d7%a9%d7%9e%d7%9c%d7%99%d7%aa-%d7%aa%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%97-%d7%91%d7%99%d7%a9 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2025-02-13 16:36:27 [post_modified_gmt] => 2025-02-13 16:36:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://kia-israel.co.il/?p=24933 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 24937 [post_author] => 12 [post_date] => 2025-02-13 16:47:42 [post_date_gmt] => 2025-02-13 16:47:42 [post_content] =>
עיצוב חיצוני - הנירו פלוס רכב פנאי חדש, שבולט עם הגג המוגבה בחלקו האחורי שמאפשר לנוסעים מאחור מרחב גדול. בחזית, מכסה מנוע קצר, פנסי חזית משתלבים לכנפיים, במבנה הפגוש קיים כונס קדמי אטום שכולל פתח לשקע טעינה ופנסי לד לתאורת יום בצורת ראש חץ. בחלק התחתון קיים כונס אוויר רחב. 
הצד, אלגנטי במבנה SUV מוגבה בגג ומאחור. הדלתות רחבות וכוללות מגן תחתון, חלונות כהים מאחור, קשתות גלגלים בחיפוי פלסטיק קשיח. חישוקי אלומיניום מהודרים. 
 
[post_title] => מבחן דרכים: קיה נירו פלוס 2024 [post_excerpt] => נירו פלוס עם עיצוב במבנה SUV ייחודי וגדול כאשר גובה הגג החריג מאחור, שמעניק מרווח פנים יעיל. המנוע חשמלי ובהספק של 204 כ"ס. [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => %d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1-2024 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2025-02-13 16:47:42 [post_modified_gmt] => 2025-02-13 16:47:42 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://kia-israel.co.il/?p=24937 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) )

מחירון קיה נירו פלוס

קיה נירו EV – מעוצב ומאובזר עם 5 שנות אחריות (או 100 אלף קמ, המוקדם מביניהם)
table fix area
דגם קבוצת רישוי ללא מע"מ כולל מע"מ סכום האגרה המחיר כולל מע"מ ואגרת רישוי
נירו פלוס חשמלי 5 169,406 ש"ח 199,900 ש"ח 2,643 ש"ח 202,543 ש"ח
דרגת זיהום אוויר

*נתוני צריכת החשמל וטווח הנסיעה הם על-פי נתוני היצרן לפי בדיקות מעבדה. צריכת החשמל וטווח הנסיעה בפועל מושפעים, בין היתר, גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב, ממאפייני הנהיגה ומקיבולת ובלאי הסוללה ויכולים אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.

דגם צריכת חשמל (וואט/שעה ק"מ) טווח נסיעה חשמלית (ק"מ) דרגת זיהום
נירו פלוס חשמלי 166 427 1

דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי**

נתוני היצרן עפ"י בדיקת מעבדה. תקן EC 715/2007*2018/1832AP/AX *המדד מחושב לפי תקנות "אוויר נקי" (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת), התשס"ט 2009.

רמת האבזור הבטיחותי
קוד דגם תיאור דגם רמת האבזור הבטיחותי
573 נירו פלוס חשמלי 3
רמת בטיחות גבוהה
0
1
2
3
4
5
6
7
8
רמת בטיחות נמוכה
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב:
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות בנירו פלוס חשמלי
קיים
7
כריות אוויר
קיים
מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום
קיים
מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל ורוכבי אופניים
קיים
מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב
קיים
מערכת התרעה במצב של עייפות נהג
קיים
בקרת שיוט אדפטיבית
לא קיים
מערכת זיהוי כלי רכב ב "שטח מת"
לא קיים
בקרת מהירות חכמה (ISA)
לא קיים
בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור
לא קיים
מערכת להתרעה על השארת ילדים ברכב
לא קיים
הכנה להתקנת מנעולי אלכוהול
לא קיים
מערכת אקטיבית למניעת התנגשות צד בשטח מת
לא קיים
מערכת אזהרת פתיחת דלת
לא קיים
מערכת התרעה במצב של היסח דעת הנהג

מקרא:

מערכת מותקנת בדגם הרכב
מערכת אופציונאלית להתקנה
מערכת שאינה מותקנת ברכב
אין בפרסום המובא כאן כדי לחייב את היצרן ו/או את החברה באספקת דגמים שיכללו את כל או חלק מהאביזרים, הציוד והמערכות מוצגות. היצרן שומר לעצמו את הזכות לבטל, להוסיף, לשנות ולשפר ללא הודעה מוקדמת.התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח.
למעלה
להזמנת נסיעת הדגמה
whatsapp דילוג לתוכן