קיה נירו PHEV חוזר לישראל בדגם מחודש, המבטיח טווח נסיעה חשמלי עד 65 ק"מ, צריכת דלק הטובה פי 2 ויותר מנירו הרגילה ולקינוח גם תג מחיר שהוזל וגבוה ממנה רק ב-5,000 שקל. האם עכשיו נראה אותה יותר על הכביש?
מזל טוב! החלטתם לרכוש רכב חדש. התלבטתם בנוגע לדגמי קיה השונים, הגעתם לסניף קיה הקרוב לאזור מגוריכם, התרשמתם ובחרתם את הרכב הבא שלכםכעת במעמד המרגש הזה, אתם עומדים בפני נציג המכירה, שמציג בפניכם את האפשרויות לרכישת הרכב החדש שלכם.
קיה מתחילה לשווק כאן את הסטוניק בגרסת בסיס עם תג-מחיר נמוך ב-5,000 שקל מבעבר. אבזור הבטיחות נותר ללא שינוי
קיה מתחילה בשיווק נירו המחודש גם בגרסה היברידית-נטענת. הבשורה העיקרית היא במחיר תחרותי בהרבה מאשר עד כה
החל שיווק גרסת הפלאג אין של קיה נירו בישראל. טווח של 65 ק"מ בכוח החשמל, עיצוב מחודש, שיפור באיכות תא הנוסעים ומערכות בטיחות חדשות במחיר נמוך משמעותית מבעבר
קיה נירו פלאג אין נוחת בישראל בגרסה מתוחת הפנים, ומקבל – לצד כל החידושים הנדרשים – גם מחיר נמוך מהגרסה הקודמת. מהלך שהופך אותו לגרסה הנכונה ביותר של הנירו
קיה XCeed, רכב הפנאי שטח של קיה שהושק בישראל בתחילת 2020, קוצר ביקורות מפרגנות וזוכה לעניין רב.
כלי נגישות