האמת היא שלא רק שלא ברור לנו לאיזו קטגוריה צריך לשייך את קיה K2500, אנחנו אפילו לא בטוחים איך קוראים לו. הרי עד שהיבואנית טלקאר החלה לשווק אותו, בחודש מאי האחרון, הוא נמכר בישראל ביבוא מקביל – ואז בכלל קראו לו קיה בונגו.
ג'יפון חדש בלי גרסה היברידית או חשמלית או כל חידוש טכנולוגי אחר? רכב הפנאי הקוריאני החדש לא בא להמציא את הגלגל, אלא כדי למכור
יבואנית קיה בישראל החלה היום בשיווק הסלטוס. הג'יפון החדש שמגיע אלינו תחת התקינה האמריקנית מצופף עוד יותר את היצע הדגמים של היצרנית בסגמנט הלוהט ביותר בשוק הרכב
לקיה סלטוס יש את כל הכלים להפוך ללהיט מכירות, הוא מרווח למשפחה עם תא מטען גדול יחסית, מאובזר היטב ומצויד במנוע 2.0 ליטר עם תיבת הילוכים רציפה.
קיה סלטוס הוא רכב פנאי בעיצוב קלאסי, כזה הנראה כמו רכב שטח – והרבה יותר כמו ספורטאז', רחוק מאוד מאקסיד – והוא ממוקם תחת הדגם הוותיק, גם בגלל שממדיו צנועים במעט ממנו.
גרסת הפלאג-אין של הקיה נירו המוכרת היא פיתרון מושלם למי שמחפש את היתרונות של רכב חשמלי בלי "לקפוץ למים הקרים" • היא שימושיות, זריזה, לא תלויה בזמינות של נקודות טעינה ומתומחרת כמו היברידית רגילה
קיה נירו בגרסה הנטענת מגדיל את רמת החיסכון במשאבת הדלק, ואפקטיבי במיוחד ללקוחות עם נסועה יומית של 50 קילומטרים
כלי נגישות