כך נראית תקופת מעבר טכנולוגית בעידן יוקר המחיה: אחת מעשר מכוניות חדשות שנמכרו השנה הייתה חשמליות, אבל מלכת המכירות היא קיה פיקנטו, בפעם השלישית. ושימו לב לסינים
מתחיל שיווקו של דגם הפנאי החשמלי של קיה המוצע בשתי גרסאות
חברת טלקאר משיקה את קיה EV6 בישראל, המצטרפת לקטגוריית רכבי הפנאי החשמליים עם צמד דגמים לבחירה, המבטיחים אבזור נדיב, בטיחות מושלמת, טווח נסיעה עד 526 ק"מ וגרסת GT Line ספורטיבית 4X4 מפתה.
ה-EV6 החדשה חולקת רכיבים עם יונדאי איוניק 5 וג'נסיס GV60, אך קרובה יותר לג'נסיס בממדים, באבזור וגם במחיר היקר יותר
לאחר המתנה ארוכה מאוד הגיע לארץ הקיה EV6 הכל חשמלי שלי קיה, עם מלאי מוגבל ותג מחיר בהתאם למצב השוק.
קיה נירו מוצע כעת במהדורה מעודכנת ומעט מוגדלת בממדיה, והגרסה ההיברידית חוזרת להיצע לצד הנטענת והחשמלית. המחירים עלו
מעט לפני הגעת הדור החדש של קיה נירו, מושק בישראל קיה נירו פלוס השימושי המבוסס על הנירו היוצא עם מבחר יחידות הנעה מחושמלות. המחיר החל מ- 162,900 ₪
כלי נגישות