יבואנית קיה מתחילה בשיווק הדור השני של הנירו בישראל. בתפריט: עיצוב נועז יותר, טכנולוגיה עדכנית ובטיחות משודרגת. המחיר מפתיע לטובה, זהה לקיה נירו פלוס הוותיקה יותר
הדור השני של הנירו מבוסס על קודמו, אבל קיבל עיצוב חדש ותא נוסעים מעודכן. חשמלי ופלאג אין כבר כאן, היברידי יגיע בהמשך השנה. נירו פלוס ימשיך להימכר, בעיקר לליסינג. מה בעצם השתנה?
קיה סורנטו עם מנוע בנזין יוצע מעתה גם ברמת אבזור פרימיום עשירה. המחיר יעמוד על 269,900 ₪ והרכבים זמינים במלאי באספקה מהירה
כך נראית תקופת מעבר טכנולוגית בעידן יוקר המחיה: אחת מעשר מכוניות חדשות שנמכרו השנה הייתה חשמליות, אבל מלכת המכירות היא קיה פיקנטו, בפעם השלישית. ושימו לב לסינים
מתחיל שיווקו של דגם הפנאי החשמלי של קיה המוצע בשתי גרסאות
חברת טלקאר משיקה את קיה EV6 בישראל, המצטרפת לקטגוריית רכבי הפנאי החשמליים עם צמד דגמים לבחירה, המבטיחים אבזור נדיב, בטיחות מושלמת, טווח נסיעה עד 526 ק"מ וגרסת GT Line ספורטיבית 4X4 מפתה.
ה-EV6 החדשה חולקת רכיבים עם יונדאי איוניק 5 וג'נסיס GV60, אך קרובה יותר לג'נסיס בממדים, באבזור וגם במחיר היקר יותר
כלי נגישות