יבואנית קיה בישראל החלה היום בשיווק הסלטוס. הג'יפון החדש שמגיע אלינו תחת התקינה האמריקנית מצופף עוד יותר את היצע הדגמים של היצרנית בסגמנט הלוהט ביותר בשוק הרכב
לקיה סלטוס יש את כל הכלים להפוך ללהיט מכירות, הוא מרווח למשפחה עם תא מטען גדול יחסית, מאובזר היטב ומצויד במנוע 2.0 ליטר עם תיבת הילוכים רציפה.
קיה סלטוס הוא רכב פנאי בעיצוב קלאסי, כזה הנראה כמו רכב שטח – והרבה יותר כמו ספורטאז', רחוק מאוד מאקסיד – והוא ממוקם תחת הדגם הוותיק, גם בגלל שממדיו צנועים במעט ממנו.
גרסת הפלאג-אין של הקיה נירו המוכרת היא פיתרון מושלם למי שמחפש את היתרונות של רכב חשמלי בלי "לקפוץ למים הקרים" • היא שימושיות, זריזה, לא תלויה בזמינות של נקודות טעינה ומתומחרת כמו היברידית רגילה
קיה נירו בגרסה הנטענת מגדיל את רמת החיסכון במשאבת הדלק, ואפקטיבי במיוחד ללקוחות עם נסועה יומית של 50 קילומטרים
הגיע לשוק הרכב לפני מספר שנים והצליח לעשות מהפכה בתודעת הנהג הישראלי – SUV היברידי, מעוצב, עם מערכת הנעה חסכונית ומהנה בו זמנית, עם תצורת קרוסאובר, שיוצרת מרחב פנימי נדיב למשפחה, וקיבולת מטען גבוהה. לקיה נירו יחס עלות תועלת מהגבוהות בשוק הרכב
קיה נירו PHEV חוזר לישראל בדגם מחודש, המבטיח טווח נסיעה חשמלי עד 65 ק"מ, צריכת דלק הטובה פי 2 ויותר מנירו הרגילה ולקינוח גם תג מחיר שהוזל וגבוה ממנה רק ב-5,000 שקל. האם עכשיו נראה אותה יותר על הכביש?
כלי נגישות