חודש שיווקה של המסחרית הקלה של קיה, קרוב לעשור וחצי לאחר שהופסק
קיה K2500 נוחות נסיעה גבוהה גם כשהרכב עמוס במטען וזאת הודות לסרן אחורי קשיח עם קפיצי עלים ובולמי זעזועים, עצמות עצה כפולות, מוטות פיתול, בולמי זעזועים ומוט מייצב לסרן הקדמי.
הם החלו לצבור פופולאריות אי שם בשנות ה-90 אבל רק אחרי 20 שנה נוספות הפכו ללהיטי מכירות. היום? רכבי פנאי (או ג'יפונים) בכל הגדלים מחסלים בהתמדה קטגוריה אחר קטגוריה בעולם הרכב המסורתי. ואלה הטובים ביותר מהם
יצרנים רבים מוסיפים דגם פנאי נוסף ושונה בקטגוריה הקומפקטית, והקהל מגיב בעניין רב – אלה אך נהנים, וזה אינו חסר
קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת בישראל מוצעת ללקוח במספר רמות אבזור וגימור לבחירה (כולל אחת חדשה), עם הרבה סטייל, נוחות ומערכות בטיחות מתקדמות, אז בואו נכיר אותן!
לטויוטה C-HR יש מתכון ששווה אלפי מכירות בשנה, ועכשיו קיה מציבה מולו רכב פנאי חדש בשם קיה אקסיד. כמה מדויק המתכון הקוריאני מול המוצר המצליח של טויוטה? לקריאת המאמר המלא
איך הופכים משהו טוב למושלם?
כלי נגישות