המשך לתוכן

המותג

זיהוי המותג

קצב שונה

הפילוסופיה שההנהלה העסקית התוותה היא הסיבה לכך שקו היסוד הבסיסי של החברה הוא לתת שירות ובהתאם לכך מעצב את הלך הרוח וההתנהגות של עובדיה. שלושת ביטויי המפתח הבאים מסכמים את פילוסופיית ההנהלה של קיה: אחריות מלאה, מימוש פוטנציאל ותמחות האנשים. ערכי המפתח הללו תומצתו במנטרה אחת: "בנית עתיד חדש והגשמת חלומות לאנשים על ידי חשיבה יצירתית בהתמודדות חזיתית עם אתגרים".

החזון

יחד לעתיד טוב יותר

 

בשנת 2011, קבוצת יונדאי מוטור ייסדה חזון תאגידי:

"כיבוד האנשים והתמחות סביבה ניהולית בכדי להפיק באופן מרבי ערכי יצירתיות ושאיפה לאיזון וצמיחה משותפת יחד עם בעלי העניין". כל חברות הבת ישתפו פעולה על מנת להגשים את החזון הזה ולהפוך קבוצת יונדאי מוטור לקבוצת הרכב העולמית מהשורה הראשונה שמספקת ללקוחותיה ערך מוסף. עם הערך המוסף אנו יוצרים על ידי איגום יכולות שלנו, נחזק את חוסנן של חברות שותפות וקהילות מקומיות ובמקביל גם נתרום להתקיימות של האנושות.

שותפות לכל החיים במכוניות ומעבר לכך

 

תחת חזון הארגון ברמת הקבוצה מפורטות הצהרות חזון עבור כל אזור עסקי מרכזי. עבור עסקי הרכב, הצהרת החזון היא:  'מתן מרחב חדש שעושה את החיים נוחים ומהנים יותר על-ידי מימוש ניידות מופלגת המבוססת על אנשים בעלי אוריינטציה לחדשנות, טכנולוגיות ידידותיות לסביבה ושירותים מקיפים. קיה מוטורס תציע מוצרים ושירותים אשר תואמים את החזון הזה של הפיכת מכוניות מכלי תחבורה קונבנציונלי  למרחב של אורח חיים חדשני.

זיהוי המותג

קצב שונה

כיוון המותג

קיה מביאה עמה קצב חדש לתעשיית הרכב העולמית באמצעות צמיחתה התוססת.כמו קצב של מוזיקה שנוגעת בלב שלך, קיה שואפת להפוך את החיים שלך יותר עשירים מדי יום.

סיסמת המותג

קיה תציג בפניך את היכולת להפתיע עם חוויות דינמיות ומלהיבות, הרבה מעבר לציפיותך.

ערכי המותג

במדד המותג העולמי הטוב ביותר לשנת 2015, קיה דורגה במקום ה -74 מתוך 100 עם שווי ערך משוער של 57 מיליארד דולר. מיקומנו בדירוג במגמת עלייה מאז שנת 2012 כאשר דורגנו אז לראשונה במקום ה-87, ובשנת 2013 טיפסנו למקום ה -84. הלקוחות שלנו ברחבי העולם הם למעשה הכוח המניע מאחורי עלייתנו במעלה הדירוג של המותג עולמי הטוב ביותר.

whatsapp דילוג לתוכן