המשך לתוכן
https://kia-israel.co.il/לקרוא-ולדעת/קיה-קרניבל-המיניוואן-המושלם-למשפחות

קיה סטוניק – הקרוסאובר המעוצב במגוון רמות גימור וגרסאות מנוע

קיה סטוניק הוא קרוסאובר קומפקטי מעוצב וחדשני, בעל ביצועים דינאמיים, אבזור עשיר, מידות מרווחות ומערכות בטיחות מתקדמות המוצע בשתי גרסאות מנוע – 1.0 ליטר טורבו ו-1.4 ליטר – הכירו את נבחרת הסטוניק

קיה סטוניק ממוקם בקטגוריית הקרוסאוברים הקטנים, ה- SUV-B, שהיא בעצם הקטגוריה הבולטת בשוק הרכב, ונמכרת במיליוני כלי רכב פנאי שטח ברחבי העולם. נבחרת הסטוניק של קיה נכנסה בדיוק בזמן לשוק הרכב הישראלי, כדי להתחרות על ליבו של הנהג הישראלי. מתחרה צבעוני, עירוני ומדוייק, לקהל שלו, צעירים ומשפחות, המתעניינים ברכב פנאי ססגוני ושימושי בקטגוריה הפופולרית הזו.

קיה סטוניק הוא קרוסאובר חדשני המבוסס על אותה פלטפורמה ומנועים כמו של הסופרמיני האמין ופופולרי של קיה, קיה ריו. קרוסאובר קומפקטי עם 5 דלתות ו-5 מושבים (לצעירים ומשפחות של עד 5 נפשות), עם מרכב אחוד העשוי כולו מפלדה. גוף הרכב מעוצב בצורת רבוע, עיצוב צעיר ואורבני שמושך הרבה תשומת לב, גם בזכות הצבעים המרעננים המוצעים ללקוחות.

קיה בטוניק

ישנה אפשרות לבחירה של שני גוונים לרכב – צבע גג שחור או לבן, עם גוף מרכב בצבע נוסף. יש כמה אפשרויות לבחירת צבע: יש לבן וצהוב, אפור ואדום מטאלי.

לקיה סטוניק הקרוסאובר המרענן, יש הרבה סטייל, צבע, אבזור וסטיילינג – מחישוקי הסגסוגת בגודל 17 אינץ' (לכל רמות האבזור, מלבד גרסת LX המגיעה עם חישוקי 15 אינץ') ועד המסילות על הגג.

התמרון העירוני של הרכב נעים ונוח. לקרוסאובר האורבני, הגמישות והאופי לתמרן בכבישים עירוניים צפופים, ובכניסה לחנייה בצורה נוחה וקלה ברחבי העיר.

כמו בעיר, גם מחוץ לעיר, הקיה סטוניק נוסע בצורה שקטה, יציבה ונוחה. הרכב הוא בעל הנעה קדמית וכולל בקרת יציבות אלקטרונית (ESC) ומערכות ניהול יציבות ובטיחות כסטנדרט

הקיה סטוניק מוצע עם שני מנועים:

מנוע בנפח 1.4 ליטר, עם הספק של 110 כ"ס, מומנט של 13.6 קג"מ ב-4000 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה (הילוכים).
מנוע 1.0 ליטר T-GDi (מנוע בנזין טורבו עם הזרקת דלק ישירה), עם הספק של 120 כ”ס ומומנט של 17.5 קג”מ כבר ב 1,500 סל”ד. מנוע טורבו המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה.

הנתונים הטכניים הללו מתורגמים לתחושות שונות על האספלט. גרסת המנוע 1.0 ליטר טורבו מרגישה דינאמית מאד, נמרצת, ומגיבה מהר יותר להעברות הילוכים. התיבה כפולת המצמדים מאפשרת העברה מהירה וחלקה יותר של הילוכים, תחושות שהנוסעים ברכב אולי לא יחושו בהן, אך הנהג בהחלט כן. שבעת ההילוכים בגרסת הליטר, על פני ששת ההילוכים בגרסת ה-1.4 ליטר, מאפשרת יותר "גמישות" למנוע, להגיע למהירות גבוהה יותר, בקלות, וללא מאמץ ניכר מהמנוע.

קיה סטוניק מציע ארבע רמות גימור: LX, "אורבן", EX ופרימיום

את מראה וצבע תא הנוסעים ניתן להתאים באופן אישי. הקיה סטוניק מגיעה כסטנדרט עם ריפוד בצבע שחור, וחבילות הצבע Grey ו-Orange כוללות מושבים בשני גוונים: שחור ואפור, בציפוי בד ועור סינתטי, עם תפרים צבעוניים מנוגדים ודגשי צבע.

בכל רמות אבזור הנוחות בקיה סטוניק ישנם: מערכת שמע עם שישה רמקולים; בקרת שיוט; מצלמה אחורית; בקרת אקלים דיגיטלית; תאורה אוטומטית הכוללץ בקרת אור גבוה/נמוך (High Beam Assist).

רמת אבזור פרמיום היא רמת האבזור הגבוהה ביותר וכוללת מפתח חכם עם כפתור התנעה וכיבוי של המנוע ופתיחה ללא מפתח, הגה בעיצוב ספורטיבי בצורת האות D עם חלק תחתון שטוח, דוושות בגימור אלומיניום, להשלמת המראה הספורטיבי ופנסי ערפל קדמיים.

מימדי הקיה סטוניק זהים בשתי גרסאות המנוע:

4,140 מ"מ אורך כללי, 1,760 מ"מ רוחב כללי, 1,520 מ"מ גובה כללי, 2,580 מ"מ רוחק סרנים (בסיס גלגלים – המידה הזו חשובה מאד למשפחות שרוצות לוודא כמה מושבי בטיחות נכנסים לתא הנוסעים), ומרווח גחון של 183 מ"מ, ותא מטען בנפח 332 ליטר, עם פתח רחב ונוח לטעינה מטלטלין.

הנוחות ואפשרויות הטעינה מתבטאת גם ביכולת קיפול המושבים האחוריים, המביאים לקיבולת תא מטען של 1,135 ליטר. רק המשקל שונה במקצת בין שתי גרסאות המנוע, "לטובת" גרסת מנוע 1.4 ליטר, שמשקלה נמוך מגרסת הליטר בכמעט 60 ק"ג. וכולם יודעים, כל קילו קובע.

מערכות בטיחות מתקדמות בכל רמות הגימור

הקיה סטוניק מקבל ציון בטיחות ישראלי גבוה – 6 מתוך 8 מירביים לכלל רמות האבזור, ומגיע עם שלל מערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן:

מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית בעת חירום, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל. בנוסף גם 6 כריות אוויר, מצלמת רוורס, חיישני חגורות בטיחות, שליטה אוטומטית באורות גבוהים.

קחו את הקיה סטוניק בגרסה המועדפת עליכם לנסיעת מבחן

מחירים:

קיה סטוניק גרסת 1.4 רמת אבזור "אורבן" – 109,900 ₪ כולל מע"מ

קיה סטוניק 1.0 טורבו רמת אבזור LX – 117,500 ₪ כולל מע"מ
קיה סטוניק 1.0 טורבו רמת אבזור EX – 117,900 ₪ כולל מע"מ
קיה סטוניק 1.0 טורבו רמת אבזור "פרמיום" – 122,900 ₪ כולל מע"מ

whatsapp דילוג לתוכן